[Word] Opsommen -> hele document opgesomd

Pagina: 1
Acties:

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Ik heb een document van school en als ik daar in wil opsommen, dan maakt hij een opsomming van het hele document met een streepje voor het allereerste woord. Dus dan is alles zeg maar 1 tabje opgesprongen en staat er maar 1 streepje voor het eerste woord bovenaan het document.

Ook geeft wordt vaak aan dat er een tabel beschadigd is in het document (maar er zit geen tabel in het document!). En dat ik met de optie converteren de tekst naar een tabel kan verplaatsen. Dat heb ik geprobeerd, maar dat werkt maar half.

Wat is dit voor iets raars?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Wou T schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:23:
Ik heb een document van school en als ik daar in wil opsommen, dan maakt hij een opsomming van het hele document met een streepje voor het allereerste woord. Dus dan is alles zeg maar 1 tabje opgesprongen en staat er maar 1 streepje voor het eerste woord bovenaan het document.
Wat voor soort regelovergang gebruik jij?

• Wou T
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Topicstarter
Wat bedoel je met regelovergang?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Verwijderd

Als je naar de volgende regel gaat door:
- gewoon door te typen tot het volgende woord op de volgende regel komt (en varianten als na de regel vaak op TAB of SPATIE drukken)
of
- via Shift-Enter

[Edit: dit wil nog wel eens gebeuren als je tekst -zonder de truc hieronder- uit internet kopieert en plakt]

Ja dán is het heel logisch dat je maar één stip of streepje krijgt.

Verder is deze tip misschien handig:
als je regels x t/m y van een stip/streep wilt voorzien, SELECTEER dan eerst ALLE betreffende regels en kies dan voor het knopje opsommingsteken.

De vraag over corrupte tabellen snap ik zo niet. Kijk ik wellicht een andere keer naar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 08:56 ]

• djluc
  • Laatst online: 21-08 18:29
Probeer even de tekst te kopieren en dan plakkenspeciaal -> zonder opmaak te doen. Dan kan je in een nieuw bestand even goed testen.