De pc van mijn broertje doet sinds gister erg raar. Hij probeerde fifa 2006 te installe maar deze bleef 3 keer hangen en heeft hij de pc dus 3 keer gereset. Sindsdien doet de pc raar, hij start niet meer op. Als je de pc aan duwt krijg je gwn het laadscherm van windows, dan heel even blauw scherm, het aanlogscherm. En dan pats reboot de pc.
Ik heb F8 en laatst werkende configuratie geprobeerd EN veilige modus, maar daar gebeurd hetzelfde.
Ik heb ik faq's hier gekeken maar niks gevonden wat dit probleem kan dekken.
Toen heb ik de windows cd erbij gepakt, om te herstellen. Toen ging de setup de hd controleren ofzoiets, bleef de pc hangen, gereset en nu vind ie de harde schijf niet meer...
Iemand een idee, of kan ik beter terug gaan naar de winkel waar ik hem heb gekocht? heb toch nog garantie.
Maar hopelijk krijg ik het zelf nog gefixed...
specs: MSI mobo
AMD XP 3000+
1gig ram
80 GB samsung ATA
5700le
Ik heb F8 en laatst werkende configuratie geprobeerd EN veilige modus, maar daar gebeurd hetzelfde.
Ik heb ik faq's hier gekeken maar niks gevonden wat dit probleem kan dekken.
Toen heb ik de windows cd erbij gepakt, om te herstellen. Toen ging de setup de hd controleren ofzoiets, bleef de pc hangen, gereset en nu vind ie de harde schijf niet meer...
Iemand een idee, of kan ik beter terug gaan naar de winkel waar ik hem heb gekocht? heb toch nog garantie.
Maar hopelijk krijg ik het zelf nog gefixed...
specs: MSI mobo
AMD XP 3000+
1gig ram
80 GB samsung ATA
5700le