Als je de sticky topics (

) bovenaan
Windows Operating Systems lansgloopt, kom je o.a. de BSOD FAQ tegen. Deze legt uit wat "die cijfers en letters" betekenen. Loop dat even rustig na.
Natuurlijk kan je ook legaal een kopie gebruiken (doe ik ook) maar ik zie niet helemaal waarom je niet gewoon een originele CD gebruikt
Schrijf anders MS even aan, krijg je zo een nieuwe CD.
de kaarten eruit halen is het probleem neit omdat hij wel opstart met win home edition.
het lijkt mij alsof die home edition de boel loopt dwars te leggen. het lijkt wel alsof de pc last heeft van die home edition...
Dat is helemaal niet zo relevant aangezien de hardware anders is. Over welke hardware hebben we het eigenlijk? <-- En installeer je tijdens installatie wel alle juiste en relevante drivers?
Een OEM CD kan / zal alle relevante drivers aan boord hebben en een retail versie natuurlijk niet. Dus doe het nu gewoon even. Of beter: zoek uit welke hardware je hebt en welke drivers er
nodig zijn. Is nog leerzaam en bij een nieuwe PC soms leuk ook

pff wat een gelul, goedkope pc maar wel een gekloot allemaal....
Zoals meestal in het leven: je krijgt waar je voor betaald
(Disclaimer: ik heb geen idee wat er is gekocht en ook ik heb met plezier spullen bij de MM gekocht dus zie het niet als een waardeoordel voor de MM zelf
)
offtopic:
Welkom op GoT trouwens

Het lijkt me hoe dan ook verstandig de eerder genoemde sticky topics te lezen. (En om hoofdletters te gebruiken in je reacties, leest veel makkelijker). Ik pas je topictitel trouwens wat aan, ten eerste om de spelfout er uit te halen en ten tweede om het wat duidelijker te maken waar het om gaat.
omitz schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:20:
Wat een gedoen allemaal, moet je tegenwoordig op GOT ook al zeggen dat je legale software hebt ik dacht dat je geen serials mocht geven... Trouwens geloof ik niet dat de meerderheid hier zijn eigen software gekocht heeft...
offtopic:
Het gaat bij "eerste hulp bij brakke warez" er minder om dat het om warez versies gaat, het gaat er imho vooral om dat het onzin is dat GoTters veel tijd besteden aan iets dat achteraf gewoon een brakke kopie / slechte crack / whatever blijkt te zijn. Maar dat is iets dat je evt. in
Lieve Adjes kunt aanzwengelen als je het daar niet mee eens bent

[
Voor 4% gewijzigd door
F_J_K op 21-10-2005 20:53
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)