Toon posts:

Firmware Nec Brander

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij vertellen waar ik de laatste firmware van NEC-DVD-RW-ND 3500 Ag kan vinden?

Wat doet firmware eigenlijk als ik 'm installeer? Wordt mijn brander dan sneller of zo? Hoe werkt het?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Firmware is de software in je brander. Daarin staat oa vermeld welke media op welke snelheid gebrand kunnen worden, hoe snel je kunt rippen (bij originele firmware gaat 't rippen van DVD Video op 2,4x doordat er een VIDEO_TS directory op staat), welke booktype gebruikt wordt (bit welke aangeeft wat je hebt gebrand: DVDRom, DVD+R, DVD+RW,DVD-R,DVD-RW) en nog dingetjes.

Originele firmware kun je van de nec site afhalen (daar staat ook vermeld hoe je het moet doen, en wat het doet), voor custom firmware moet je even hier op GoT zoeken of Google raadplegen.

Maar waarom wil je nu de firmware van je brander flashen als je problemen hebt met je DVDrom speler?

[ Voor 10% gewijzigd door Krypt op 21-10-2005 15:32 ]

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoelde idd te zeggen dat ik mijn DVD-rom van Pioneer misschien moet upgraden i.p.v. van mijn DVD-brander.
Sommige DVD's (gekopieerde +R) pakt mijn DVD-rom gewoonweg niet waardoor ik ze dus niet 1 op 1 kan kopieren

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hier kun je alle firmware van de ND3500 vinden. Had je zelf ook best kunnen vinden.

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 20:18
Lijkt me verstandig om dan gewoon hier verder te gaan: Kopieren van DVD-rom rechtstreeks naar DVD-Brander lukt niet

Beetje dubbelpost zo.

Pvouput live

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:00

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

zijn beide vragen die met wat simpel zoekwerk al lang opgelost waren...

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:45

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ik herhaal mijn sluitmessage van die andere topic - dit is de verkeerde plek en TS, je geeft gewoon te weinig info en doet te weinig eigen moeite om dingen die je niet gelijk snapt op te zoeken. Begin daar eens mee :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.