Ik ben een trotse bezitter van een mooie zwarte iPod Nano alleen heb ik een probleem met de muziek op het ding. Ik heb verschillende cd's gekocht via de iTunes Muziekwinkel en geïmporteert. Alleen heb ik vervolgens het probleem dat sommige liedjes niet perfect afspelen op de iPod Nano. Na een paar seconden springt ie al naar het volgende liedje, terwijl de tijdsduur van het liedje wel goed aangegeven worden. De liedjes spelen wel gewoon goed af in iTunes (Windows).
Erg gek, ik heb al de software al een paar gerestored. Alleen dit hielp helaas niks. Iemand enig idee wat het kan probleem zijn? Ik heb Apple al gebeld maar die wimpelt me af met restore-en/of contact opnemen met de support afdeling van iTunes Muziekwinkel. Enige wat die goede vrienden daar kunnen doen is vervolgens geld teruggeven, maar daar schiet ik dus niet veel op. Naja gratis muziek ofzo
Erg gek, ik heb al de software al een paar gerestored. Alleen dit hielp helaas niks. Iemand enig idee wat het kan probleem zijn? Ik heb Apple al gebeld maar die wimpelt me af met restore-en/of contact opnemen met de support afdeling van iTunes Muziekwinkel. Enige wat die goede vrienden daar kunnen doen is vervolgens geld teruggeven, maar daar schiet ik dus niet veel op. Naja gratis muziek ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 21-10-2005 15:24 ]