[iPod Nano] Nummers worden gedeeltelijk afgespeeld*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Ik ben een trotse bezitter van een mooie zwarte iPod Nano alleen heb ik een probleem met de muziek op het ding. Ik heb verschillende cd's gekocht via de iTunes Muziekwinkel en geïmporteert. Alleen heb ik vervolgens het probleem dat sommige liedjes niet perfect afspelen op de iPod Nano. Na een paar seconden springt ie al naar het volgende liedje, terwijl de tijdsduur van het liedje wel goed aangegeven worden. De liedjes spelen wel gewoon goed af in iTunes (Windows).

Erg gek, ik heb al de software al een paar gerestored. Alleen dit hielp helaas niks. Iemand enig idee wat het kan probleem zijn? Ik heb Apple al gebeld maar die wimpelt me af met restore-en/of contact opnemen met de support afdeling van iTunes Muziekwinkel. Enige wat die goede vrienden daar kunnen doen is vervolgens geld teruggeven, maar daar schiet ik dus niet veel op. Naja gratis muziek ofzo ;)

[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 21-10-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Wat voor soort muziek (MP3/AAC/of wat dan ook) is het en welke bitrate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gokje: heeft de Nano toevallig een "study" mode, waardoor ie automatisch na een paar seconden naar het volgende liedje springt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-10 20:55

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

het waren sommige liedjes zoals ik kan lezen in de startpost dus ik denk het niet (als het dezelfde zijn tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Als ik een gok mag wagen is er iets mis met je iPod's flashgeheugen. Probeer 'm om te ruilen voor een nieuwe. Ik denk niet dat er iets mis is met je iTMS files (behalve dan dat ze DRM hebben :P) aangezien je zegt dat ze in iTunes prima werken.

[ Voor 41% gewijzigd door CyBeR op 21-10-2005 18:40 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Nog even een kleine titel edit zodat deze de lading iets beter dekt, "Nano en muziek" > "[iPod Nano] Nummers worden gedeeltelijk afgespeeld*".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-10 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Topicstarter
Sorry, meneer de moderator :) Maar de gekochte liedjes zijn AAC dacht ik en de overige liedjes zijn allemaal in mp3 formaat 192kbps gecodeerd Lame dmv. EAC. Het probleem komt vaak bij dezeflde liedjes voor. Je kan de iPod Nano toch niet formatteren? Ik kon er niks vinden in de handleiding. Maar ik zal nog maar eens contact opnemen met Apple. Vragen maar anders beantwoorden ;)
Pagina: 1