Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
Waarom inkt als een vulpodlood al meer dan voldoende is???
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Verwijderd
da bedoel ik...
daarvoor volstaat een hb'tje genoeg..
ps snuffel: groeten zijn gedaan aan remco..
hehehe
mzzlz
daarvoor volstaat een hb'tje genoeg..
ps snuffel: groeten zijn gedaan aan remco..
hehehe
mzzlz
Jep, zo heb ik het nu ook gedaan. Maar ik had zo'n tubbetje liggen dus ik d8... Es probereuuhhh...
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
ik heb het toendertijd voor elkaar gekregen met een tandestoker.. dat ging beter dan met een speld....
loading...
Kijk, dat zijn de postings waar ik wat aan heb... 
Ga het eens proberen.
Thnx
Ga het eens proberen.
Thnx
Waarom zou je met de fiets gaan als je een auto hebt? tjonge tjonge....Op woensdag 17 januari 2001 15:55 schreef Snuffel het volgende:
Waarom inkt als een vulpodlood al meer dan voldoende is???
He bug,mag ik vragen waar je dat inkt hebt gehaald? Zocht me te pleuris naar zoiets.
Prima spul. Ik heb het spul op een moederbord gekwakt ter vervanging van jumperpinnetjes 
Wel voorzichtig werken overigens. Het goedje vloeit nogal.
Wel voorzichtig werken overigens. Het goedje vloeit nogal.
Bonceng...
Ik heb het spul gekregen van een vriend van mij. Hij had het gekregen op z'n werk. Het is spul van Bison en het zit in een verpakking van 3 cl met een kwastje erbij.
Als je in de buurt van Breda of Goes woont, moet je nog maar ff posten. Dan kan je wel een beetje van dat spul lenen...
Bye
Ik heb het spul gekregen van een vriend van mij. Hij had het gekregen op z'n werk. Het is spul van Bison en het zit in een verpakking van 3 cl met een kwastje erbij.
Als je in de buurt van Breda of Goes woont, moet je nog maar ff posten. Dan kan je wel een beetje van dat spul lenen...
Bye
Omdat inkt -na drogen- niet per ongeluk weggeveegd kan worden misschien ?Waarom inkt als een vulpodlood al meer dan voldoende is???
Hier op GoT staan wel een paar threads hierover: sommige tweakers moeten nog wel eens gummen en opnieuw de streepjes zetten. Met inkt (of geleidende epoxy lijm) heb je daar geen last van
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
helaas, woon in a'dam hehe...maar tnx in ieder geval.Op donderdag 18 januari 2001 14:04 schreef TheBigBug het volgende:
Bonceng...
Bye
Pagina: 1