Hulp gevraagt bij aanschaf mediacenter

Pagina: 1
Acties:
  • 123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154286

Topicstarter
Hallo,

Ik heb op het moment een mediacenter in mijn bezit. Ik heb 1 van de eerste mediacenters gekocht vaan hardwareconcurrent. Op zicht werkt alles goed alleen ik heb er toch een hoop kritiekpunten op.
Daarom zou ik graag een nieuwe aanschaffen met een budget tot 1200 euro. De dingen die ik dan liever neit terug wil zien is het ongeloofelijke lawaai dat uit mijn huidige mediacenter komt als hij meer dan 4 uur aanstaan. Ook moet hij gewoon op gesloten in een kast kunnen zitten zonder dat hij de kast zowat verschroeit van de hitte zodat ik gaten in mijn huidige kast heb moeten boren. Ik krijg nu een nieuwe tvkast dus het zou fijn zijn als hij daar gewoon in kon met de deurtjes dicht. Mijn huidige mediacenter heeft ook maar een enkele tv-kaart wat mateloos irritant is, dus ik zou in mijn volgende mediacenter graag een dual tv-kaart zien. Als u een mediacenter tegen het lijf loopt wat aan mijn eisen voldoet en ook nog redelijk past in het bidget ( er ietsjes overheen mag wel) dan zou ik het zeer op prijs stellen als u hier de link wil plaatsen.

Bij voorbaat dank

Raoul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-05 18:02

Turkish

zhé germans

Hallo raul welkom op GoT :)

dit is niet de manier om een topic te starten in CSL, lees Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? eens goed door en probeer aan de hand van ervaringen van anderen een goed mediacenter samen te stellen. Mocht je daarna nog vragen hebben over een bepaalde component dan kan je daar specifiek een topic over starten.

Bij gebrek aan eigen inzet gaat dit topic dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.