Toon posts:

Voor en nadelen van de lg 32lp1r

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een LCD scherm van rond de 1500 euries. Eerst had ik veel interesse in de LG 32LX2R maar hier viel mij op dat als ik onder een hoek keek dat al gauw een paarse waas over de zwarte vlakke verscheen. Nu is mijn oog gevallen op zijn grotere broer de lg 32lp1r. Aangezien ik deze nog niet in de winkel tegengekomen ben wil ik jullie vragen wat jullie ervaringen hiermee zijn. Met name het geluid en of er ook een paarse waas verschijnt op de zwarte vlakken.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen... :P

Gr.
Witte

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:17:
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een LCD scherm van rond de 1500 euries. Eerst had ik veel interesse in de LG 32LX2R maar hier viel mij op dat als ik onder een hoek keek dat al gauw een paarse waas over de zwarte vlakke verscheen. Nu is mijn oog gevallen op zijn grotere broer de lg 32lp1r. Aangezien ik deze nog niet in de winkel tegengekomen ben wil ik jullie vragen wat jullie ervaringen hiermee zijn. Met name het geluid en of er ook een paarse waas verschijnt op de zwarte vlakken.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen... :P

Gr.
Witte
Ik heb weleens wat gehoord over die Paarse vlekken (ergens in het 32LX2R topic). Het maakt niet uit hoe ik boven/onder/naast de tv hang, ik heb ze in ieder geval niet.

Het scherm van de 32LP1R is hetzelfde als de 32LX2R.

De 32LP1R heeft ten opzichte van zijn broertje:

Betere Boxen
Mooiere voet (vind ik persoonlijk overigens niet)
2 Tuners

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

PWM schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:07:
[...]

Ik heb weleens wat gehoord over die Paarse vlekken (ergens in het 32LX2R topic). Het maakt niet uit hoe ik boven/onder/naast de tv hang, ik heb ze in ieder geval niet.

Het scherm van de 32LP1R is hetzelfde als de 32LX2R.

De 32LP1R heeft ten opzichte van zijn broertje:

Betere Boxen
Mooiere voet (vind ik persoonlijk overigens niet)
2 Tuners
@ PWM:
Zou jij voor mij misschien wat foto's kunnen maken uit verschillende hoeken van je scherm, en zou je ook in je service menu kunnen kijken welk type je hebt + rev nummer ?

Want als jij echt geen paarse vlekken hebT, gaat deze LG 32LX2R meteen terug ! })

[ Voor 7% gewijzigd door Fusion_XT op 21-10-2005 16:26 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Fusion_XT schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:23:
[...]

@ PWM:
Zou jij voor mij misschien wat foto's kunnen maken uit verschillende hoeken van je scherm, en zou je ook in je service menu kunnen kijken welk type je hebt + rev nummer ?

Want als jij echt geen paarse vlekken hebT, gaat deze LG 32LX2R meteen terug ! })
Ja, en nee. Mijn Digitale Camera is kapot :'(

Type nummer kan ik je natuurlijk wel geven. Ik heb een aantal collega's met dezelfde TV, ook geen problemen. Sterker nog. 90% van de tijd kijk ik schuin. Mijn vriendin zit dan op de bank te kijken, en ik kijk schuin mee vanaf tafel.

Verwijderd

Topicstarter
@ PWM:

Dus toch niet helemaal tevreden met het toestel? :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 16:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig welke contras verhouding dit toestel nu daadwerkelijk heeft? Bij sommige aanbieders zie ik 1200:1 en andere 600:1. Of is dit soms een verkoop trucje omdat er 2 tuners inzitten???? Elk 600 misschien????

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:09:
Weet iemand toevallig welke contras verhouding dit toestel nu daadwerkelijk heeft? Bij sommige aanbieders zie ik 1200:1 en andere 600:1. Of is dit soms een verkoop trucje omdat er 2 tuners inzitten???? Elk 600 misschien????
Ik heb deze tv zaterdag net gekocht en heb overal gelezen (en staat ook in de bijgeleverde handleiding) dat het 1200:1 is.

Ik heb geen last van paarse plekken als ik schuin kijk maar zal er straks eens extra op letten. Ik zit er gewoon recht voor te kijken dus misschien is het mij gewoon niet opgevallen.

Maar nogmaals, geweldige tv tegen een hele mooie prijs en dat laatste gaf bij mij toch de doorslag. Beeld via de gewone kabel valt me ook 100% mee en eigenlijk vind ik het gewoon goed genoeg. Ben wel van plan om digitale tv aan te schaffen want dat geeft toch een mooier beeld, alleen jammer van de mpeg blokjes.

ps: zitten er 2 tuners in dan? :?

[edit]
oeps je vraag gaat over de LP1R maar ik heb de LX2R..foutje

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2006 15:46 ]

Pagina: 1