Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

threaded view

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• anchorage
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Zover ik kan nagaan, is het niet mogelijk topics in threaded/hybride modus te bekijken.
Zou deze feature gerealiseerd kunnen worden door de webmaster(s) of is dit technisch onmogelijk c.q. teveel werk?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Zo worden de discussies niet opgeslagen, dus atm is dat technisch onmogelijk. Dus als het al geimplementeerd zou worden (wat ik betwijfel, maar daar mag iemand anders uitspraken over doen), dan hebben we i.i.g. al ruim 1080008 topics waarbij er geen threaded view mogelijk is.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Just curious, maar wat wordt hier mee bedoeld??

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Naast het technische verhaal twijfel ik sterk of het wel wenselijk is. Immers, een topic gaat meestal over slechts één onderwerp, waarbij er zoveel mogelijk ontopic gepost moet worden, althans, da's wel zo wenselijk na mijn weten.
Bij threaded topics krijg je eerder dat men sterk offtopic gaat lijkt me.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:09:
Just curious, maar wat wordt hier mee bedoeld??
Een weergave van een discussie zoals op de frontpage wordt gebruikt.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Verwijderd

Oh dat je kunt reageren op posts en dat er dan een soort nieuwe thread (inspringen) wordt 'gestart'.

Lijkt me niet de bedoeling van dit forum en als het technisch ook al niet mogelijk is :).

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:43

crisp

Devver

Pixelated

Ah, daar is de threaded-discussie weer.
Het antwoord is neen; hier is al meerdere malen over gesproken en de conclusie is dat het niet wenselijk is op een forum vanwege onoverzichtelijkheid en offtopic gaan van 'branches'.
Dat, en de technische implicaties die zoiets dergelijks met zich mee zou brengen...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.