Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp nodig bij sms/ringtone actie!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben een 22-jarige student van de Fontys bedrijfshogeschool in Tilburg, waar ik de studie CE-IEMES volg. Ik heb hier en op google gezocht maar kan niet echt een duidelijk antwoord krijgen op mijn probleem. Het gaat om het volgende:

Ik moet samen met een paar medestudenten gaan onderzoeken wat de mogelijkheden wat betreft sms zijn voor festival Noorderslag/Eurosonic in Groningen. Eén van onze ideeen is om het voor bezoekers mogelijk te maken ringtones te downloaden van bands die op het festival spelen. Het gaat dan om ongeveer 140 bands, dus 140 ringtones, die op de site van Noorderslag moeten komen te staan. Doormiddel van een sms met code te sturen naar een nr moet de bezoeker dan de ringtone ontvangen.

Nu is mijn vraag wat ik daar allemaal voor nodig heb, technisch gezien? Dus wat heb ik nodig om het bovenstaande te kunnen realiseren? We willen de ringtones het liefst kostenloos aanbieden.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! :)

Alvast bedankt!

Gr Juul

• Bud_s
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 13:22

Bud_s

Team Anticimex & Lock

ik denk dat je iets meer dan 140 ringtones nodig hebt (denk aan de verschillende formaten !!)

Verwijderd

Topicstarter
We willen in eerste instantie alleen realtones aanbieden. Het gaat bij Noorderslag/Eurosonic namelijk voornamelijk om onbekende bands, aanstormend talent. De ringtone is voor de band dus ook een soort van promotiemateriaal. De ringtone moet daarom ook dicht bij het originele nr staan.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :?

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 12:57
Ik weet niet of het kosteloos kan, maar o.a. bij ringtonio.nl en mobilemoney.biz kan je je eigen bestanden laten downloaden nadat ze hebben gebeld en een pincode hebben ingetoetst.