[Feat]link van frontpage naar myreact

Pagina: 1
Acties:

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 10:24
Het lijkt mij erg handig om via de forum link op de frontpage direct op MyReact te belanden

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

curry684

left part of the evil twins

Is een frontpage request -> Frontpage Algemeen

Professionele website nodig?

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Voor de MyReact pagina moet je ingelogt zijn, niet iedereen die op de frontpage komt is hier op GoT ingelogt :)
Als ooit die merge tussen de FP en GoT er is dan kan het natuurlijk wel :)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Erkens schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:10:
Voor de MyReact pagina moet je ingelogt zijn, niet iedereen die op de frontpage komt is hier op GoT ingelogt :)
je kan gewoon naar http://gathering.tweakers.net/forum/myreact linken en dan kom je op zich wel goed terecht :P Als je niet ingelogt bent kan je dan inloggen en kom je er alsnog. Als je niet geregistreerd bent houdt t op, maar dan klik je er waarsch ook niet op.

[ Voor 17% gewijzigd door m-m op 21-10-2005 11:12 ]

• Byte_Me
oeps... foutje

Verwijderd

Ik ben het eens met Byte_me

• Byte_Me
en, zijn jullie al hard aan het devven?

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Want waar was het ook al weer nuttig voor? ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Byte_Me schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:55:
en, zijn jullie al hard aan het devven?
Nope, dat gaan ze mogelijk echter wel doen als je het meldt op Devtrack :) .

• Byte_Me
Erkens schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:07:
Want waar was het ook al weer nuttig voor? ;)
Voor mij. elke keer dat ik van de frontpage naar GoT ga, klik ik eerst op got tech forums, en vervolgens op MyReact. Dat een paar keer per dag, dus het veranderen van die link kan me wel 1000 klikken per jaar schelen. En dat kan mij weer RSI schelen. Dus je ziet, het is hardstikke nuttig.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Byte_Me schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:11:
[...]

Voor mij. elke keer dat ik van de frontpage naar GoT ga, klik ik eerst op got tech forums, en vervolgens op MyReact. Dat een paar keer per dag, dus het veranderen van die link kan me wel 1000 klikken per jaar schelen. En dat kan mij weer RSI schelen. Dus je ziet, het is hardstikke nuttig.
ooit van bookmarks gehoord?
ik vind het iig een nutteloze feature welke tevens alleen maar te gebruiken is voor users die hier op GoT ingelogt zijn

• Byte_Me
Erkens schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:12:
[...]

ooit van bookmarks gehoord?
ik vind het iig een nutteloze feature welke tevens alleen maar te gebruiken is voor users die hier op GoT ingelogt zijn
zijn dat niet veruit de meesten dan?

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:47
Dat hij er in de drop-down achter "Comunity" bijkomt: mij best. De link van het woordje "Comunity" aanpassen: slecht idee :P

Ik gebruik dat MyReact maar amper. Mijn profiel ken ik zelf wel, kladblok kan wel handig zijn, ik boekmark alleen oude topics met interesante dingen, nieuwe topics staan wel tussen mijn /find/poster.
AT: veel te weinig links, en heeft een eigen pagina. Post historie: te ver naar onderen, te weinig items :P
Buddies: heb ik geen. Pushmessages: die ken ik ook al :P

_Voor mij_ is MyReact amper handig.
Ga ik GoTten, dan is het *klik* op de adresbalk, G -> omlaag -> enter en ik zit op mijn /find/poster, ben ik die allemaal bijgelezen dan *klik* op /list_activetopics.

Niet iedereen is ingelogd, en niet iedereen gebruikt MyReact zoals jij dat doet. Dus om dan maar de hoofdlink op de frontpage naar het forum naar de MyReact te laten wijzen gaat me te ver :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Erkens schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:10:
Mja, je kunt wel vanuit MyReact op got direct naar je private file storage e.d. op t.net, daar moet je net zo goed voor ingelogd zijn. Idee is hetzelfde, alleen andersom.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Pagina: 1