Ik ben bezig een flv-player te maken, waarmee ik meerdere flv's achter elkaar wil afspelen. Hiervoor maak ik voor iedere flv een eigen mc aan en bijbehorend object waarin ik alle parameters voor die video opsla.
Wanneer de eerste flv geheel is ingeladen maar wel nog aan het afspelen is, wil ik vast beginnen met het inladen van de de volgende flv. De enige methode die ik daarvoor heb kunnen vinden, is om voor die volgende flv gewoon ns.play() te doen, en op het moment dat ns.onStatus de code NetStream.Buffer.Full geeft die flv te pauzeren. dmv een flag isPaused houd ik bij of de betreffende flv speelt of gepauzeerd is.
Hierbij loop ik tegen twee problemen aan:
1. sommige flvs lijken NetStream.Buffer.Full niet te triggeren. (dit probleem ga ik nu maar omzeilen met het checken op ns.bytesTotal en ns.bytesLoaded)
2. bij het skippen naar een volgend filmpje lijkt er soms iets mis te gaan met de synchronisatie van mijn isPaused flag en de werkelijke play-status van de flv
Daarom heb ik drie vragen:
1. is dit een goede manier om flv's te preloaden?
2. weet iemand waaraan het niet triggeren van
NetStream.Buffer.Full kan liggen?
3. is er een methode om de huidige playstatus van een flv'tje op te vragen?
Wanneer de eerste flv geheel is ingeladen maar wel nog aan het afspelen is, wil ik vast beginnen met het inladen van de de volgende flv. De enige methode die ik daarvoor heb kunnen vinden, is om voor die volgende flv gewoon ns.play() te doen, en op het moment dat ns.onStatus de code NetStream.Buffer.Full geeft die flv te pauzeren. dmv een flag isPaused houd ik bij of de betreffende flv speelt of gepauzeerd is.
Hierbij loop ik tegen twee problemen aan:
1. sommige flvs lijken NetStream.Buffer.Full niet te triggeren. (dit probleem ga ik nu maar omzeilen met het checken op ns.bytesTotal en ns.bytesLoaded)
2. bij het skippen naar een volgend filmpje lijkt er soms iets mis te gaan met de synchronisatie van mijn isPaused flag en de werkelijke play-status van de flv
Daarom heb ik drie vragen:
1. is dit een goede manier om flv's te preloaden?
2. weet iemand waaraan het niet triggeren van
NetStream.Buffer.Full kan liggen?
3. is er een methode om de huidige playstatus van een flv'tje op te vragen?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 11:15 ]