Ik ben ook zoek naar een nieuwe geluidskaart, want ik mis mijn sb-live een beetje met het mooie geluid sinds hij weg is en ik met een on-board geluidskaart zit....
Op zich is de on-board geluidskaart van de nForce4 niet (erg) slecht.... maar ik weet gewoon dat een echte creative, zelfs een oude live, beter geluid produceert.
Nou heb ik wel een paar eisen. Ik heb gewoon een goed 2.1 setje van creative. Dus gebruik geen 5.1. Ben dat ook niet van plan. Gebruik voor muziek meestal me 2.1 setje, en met gamen heb ik toch mijn koptelefoon op
Ook allerlei fancy digitale uitgangen hoeven er niet op te zitten.
Daarnaast wil ik een geluidskaart met pci-e als dat kan, aangezien dit de toekomst is en ik nog wel even met het geluidskaartje door wil
Niet dat zometeen pci uitgefaseerd wordt, en daar zit ik dan...
Eisen:
- Pci-e
- Goede driver ondersteuning voor win x64
- Liefst een creative.
- 5.1 en digitale uitgangen etc is niet benodigd.
- Mooi en helder geluid met games en muziek
Ik heb wel op de creative site gekeken, maar alle x-fi producten ed zijn allemaal gewoon pci...
Op zich is de on-board geluidskaart van de nForce4 niet (erg) slecht.... maar ik weet gewoon dat een echte creative, zelfs een oude live, beter geluid produceert.
Nou heb ik wel een paar eisen. Ik heb gewoon een goed 2.1 setje van creative. Dus gebruik geen 5.1. Ben dat ook niet van plan. Gebruik voor muziek meestal me 2.1 setje, en met gamen heb ik toch mijn koptelefoon op
Daarnaast wil ik een geluidskaart met pci-e als dat kan, aangezien dit de toekomst is en ik nog wel even met het geluidskaartje door wil
Eisen:
- Pci-e
- Goede driver ondersteuning voor win x64
- Liefst een creative.
- 5.1 en digitale uitgangen etc is niet benodigd.
- Mooi en helder geluid met games en muziek
Ik heb wel op de creative site gekeken, maar alle x-fi producten ed zijn allemaal gewoon pci...