Ik zit met een heel vreemd probleem.
Elke keer als er een CD on the fly gekopieerd wordt, is er bij 18 min en 57 sec 1 seconde stilte.
De PC is pakweg 6 jr oud. Hij merkte dat al snel en er is een nieuwe CDbrander in gegaan en een nieuwere versie van Nero.
Probleem bleef.
Ik hoorde dit probleem en had de PC mee naar huis genomen "om dat op te lossen".
Inderdaad had elke gekopieerde CD op dezelfde plek die stilte.
Vervolgens andere Neroversie, zelfde probleem. CloneCd geinstalleerd en ik dacht van het probleem verlost te zijn. 5 CD's gekopieerd en geen stilte bij 18 min 57 sec. PC retour naar collega.
Bu hoor ik van collega dat er nog steeds een stilte is. 2 CD's gehoord en jawel. Echter lijkt het een andere silte, 1 iets langer en de andere een 0,5 sec. (waar in tijd nu niet gemeten)
PC draait op XP. Ik meen 256 geheugen. Genoeg schijfruimte vrij.Verdere details heb ik nu niet voorhanden.
Is er iemand die een idee heeft wat de oorzaak kan zijn?
MSI K8N Neo2 54G; Athlon 64 3000 Winch; 2x512 MDT 3200; Asus Geforce 6800GT; Antec Sonata 380W; WD Raptor 74GB; 2 x Maxtor 200GB max10; Zalman NB47J en CNPS 7000B-CU koelers; 2x Sharkoon fan 120x120; Iiyama MA901U 19"; XP SP2