Saved by the buoyancy of citrus
GoT zal je missen, en ik persoonlijk ook in de crewfora en op DT-meets
Bedankt !
Hartstikke bedankt voor het goede werk
Heb veel geleerd van je (vooral via de PM's

Thanks
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 21-10-2005 10:13 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
[ Voor 82% gewijzigd door Arno op 21-10-2005 10:14 ]
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
ReemF, wat doe je nou!
Remy, bedankt voor je goede forum zorgen en veel plezier met je vrije tijd!
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Toch bedankt voor het vele goede werk dat je op GoT gedaan hebt.
Veel plezier nog op GoT zonder rode nickname
wie gaat hem niet missen?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Veel plezier met je vrije tijd.
|>
Weet nog wel dat je steeds zat te "zeuren" over die hoeveelheid posts
tnx voor je modwerk (en die PM's

Als je je ook maar 1 seconde gaat vervelen met al die extra vrije tijd (al vrees ik dat je dat niet gaat doen), mag je direkt weer terugkomen ..
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Remy veel plezier met je vrije tijd
Veel succes met je vrije tijd.
En hopelijk zien we je nog vaak terug.
Heel jammer dat je weg gaat. Je was een hele goede collega. Succes met je fotografie!
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

[ Voor 8% gewijzigd door HawVer op 21-10-2005 10:30 ]
http://hawvie.deviantart.com/

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)
Eeuwig zonde dat je gaat, maar dat wist je al
Veel succes met fotograferen!!!!
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Heel hartelijk bedankt en het ga je goed

* Atlas zal je missen.
Thnx voor je ontzettende verzette berg aan werkzaamheden. Vooral voor DT en voor FG

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
groen of geel ofzo ipv zwart
zou wel leuk zijn
thnx man succes met je vrije tijd
1337
* Hmail kan helaas niet zo mooi dichten als KroontjesPen, dus dan maar zoAls er iemand bij me wegging
Even slikken en weer doorgaan
Even woelen en gewoon weer opstaan
Het deed me weinig
Maar om jou ben ik verdrietig
Zonder jou ontzettend nietig
Je stem die in mijn hoofd blijft zitten
Mij geen moment met rust laat

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

En ach, terug in het zwart valt best mee hoor
Verwijderd
Good job, thx
Ik wil me daar volledig bij aansluiten!curry684 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:12:
Reem, op deze plaats nog even oprecht enorm bedankt voor alles wat je de afgelopen jaren hebt gedaan. Altijd aanwezig, altijd beschikbaar, altijd behulpzaam, in alles wat je aan diverse taken hebt opgepikt door de jaren heen.
GoT zal je missen, en ik persoonlijk ook in de crewfora en op DT-meets
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

We gaan je missen hoor! Hopenlijk blijf je nog wel lekker veel posten in FG, en zien we af en toe een shootje van je voorbij komen!
een hoop leuke posts van je gelezen, dus ik hoop dat je dat in het zwart ook af en toe nog komt doen
One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Je beweegredenen snap ik 100%, op den duur is de koek wel op. We spreken elkaar nog zeker
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

En vond je nog wel een van de betere moderater.
Jammer dat je ermee stopt, maar ik wens je veel plezier als non-mod
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Je was een van de meest zichtbare mods en dat bedoel ik in positieve zin, geweldig veel inzet heb je erin gestopt. Ik vroeg me eigenlijk al 2.5 jaar af waar je al die tijd vandaan haalde.
{signature}
Wat doe je nou?
Maar respect voor je beslissing! Je was en en blijft een topper!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
naja, welcome back dan maar Remy
en thx
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Life is what you make of it. Always has been, always will be.
Everything is awesome!
Everything is cool when you're part of a team.
Everything is awesome when we're living our dream.
O+
O, het afscheid van dokter en modje Remy.
Door één redenen vond hij niet fijn,
Om nog langer crewlid te zijn.
Dat is wel jammer om te horen,
Hoewel, je weet van te voren.
Er zijn nu eenmaal voor' s en tegen,
Toen je dat jasje en kruisje hebt gekregen.
Voor al het goede mijn hartelijke dank,
Laat voor de rest de gekregen stank.
Vervliegen in de harde wind,
Nu je weer als user begint.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Thatta suc dude.
Tot later, we spreken elkaar vast nog wel.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Bedankt, en veel plezier als usertje
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Bedankt voor de ongelooflijke hoeveelheid tijd die je in GoT hebt gestopt!
Hulde
Ik hoop je nog veel tegen te komen in het zwart, en dat je veel plezier gaat hebben van je vrijgemaakt tijd
Ik vraag me af hoeveel mods hun taak aan de wilgen hangen, nu de MOAM2 voorbij is
[ Voor 16% gewijzigd door anandus op 21-10-2005 13:28 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Nou nee hoor ik wist het al even
Maar bedankt voor alles dat je gedaan hebt en het ga je goed hier tussen de little ppl
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ja idd.anandus schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:26:
Ik vraag me af hoeveel mods hun taak aan de wilgen hangen, nu de MOAM2 voorbij is![]()
Als het in dit tempo doorgaat is GoT straks nog mod-loos

En dan, dan wordt het zooitje spam, warez en rotzooi forum. Die kant willen we denk niet uit.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd

Bedankt voor alles!
Rakkerzero: Remy wordt vervangen door Zoefff, DeeD2k2, Korakal en een nog niet nader te noemen DT-lid, dus hoezo leegloop?
Canaria wordt al genoemd in dit topic hoorBalusC schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:44:
Rakkerzero: Remy wordt vervangen door Zoefff, DeeD2k2, Korakal en een nog niet nader te noemen DT-lid, dus hoezo leegloop?
of weer een nieuwe
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Zeker jammer dat je weg gaat. Maar beter ga je dus niet stoppen met je fotografie!BalusC schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:44:
Ik die jou ooit hebt aangedragen als moderator zwaait jou met veel pijn uit![]()
Bedankt voor alles!
Apart dat hij dus het werk aankon waar nu opeens 4 mensen voor nodig zijn. Dat zegt iets over Remy of over die andere 4....
het staat allemaal netjes uitgelegd in het MededelingenforumRemy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:08:
Ter vervanging is voor Gadget Talk kortgeleden al DeeD2k2 ingelijfd: daarnaast zal voor Fotografie collega Korakal de taak op zich nemen. Voor wat betreft mijn Doktersteam-taken, vooral geconcentreerd in LA, is Canaria bereid gevonden om dat over te nemenIk laat het dus niet zomaar achter allemaal
Maar goed, Remy bedankt nogmaals
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 21-10-2005 13:53 ]
nou nee.. De mensen die nu zijn werk overnemen, doen allemaal al andere dingen. Ze nemen er dus gewoon een stukje bijMuddyMagical schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:51:
[...]
Zeker jammer dat je weg gaat. Maar beter ga je dus niet stoppen met je fotografie!Moet nog teveel van je leren!
Apart dat hij dus het werk aankon waar nu opeens 4 mensen voor nodig zijn. Dat zegt iets over Remy of over die andere 4....![]()
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Die stelling is in strijd met de waarheid; ik kan bevestigen dat Curry volgens de regels heeft gespeeld.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Is miss wel een idee om oud-crew een kleurtje te gevenZandBak schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:43:
kan er niet een speciaal kleurtje voor hem komen???
groen of geel ofzo ipv zwart
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
ik zou niet weten waarom? krijg je alleen maar verwarring imoRoeligan schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:56:
Is miss wel een idee om oud-crew een kleurtje te geven
zou je je sig misschien wat kunnen inkorten, 7 regels is wel erg veel

Naast valsspelen ook nog eens gaan samenzweren he, gemenerts!Superdeboer schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
Die stelling is in strijd met de waarheid; ik kan bevestigen dat Curry volgens de regels heeft gespeeld.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ga je nu een boek schrijven?
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Jij en stoppen? Die kwam onverwacht.

Maargoed, tijd overhebben voor andere dingen kan ook wel eens fijn zijn. Succes daarmee dan maar! En natuurlijk bedankt voor de vele tijd die je in het modden gestoken hebt!
Nu daalt het Nikon gehalte onder de FG mods weer!!!
[ Voor 44% gewijzigd door Xander op 21-10-2005 14:26 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
\o/
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hoop ook nog eens tekeningen zoals je Fee-tje ooit gaf langs te zien komen...
Sterkte zo weer in het zwart...

Still Cripple as Hell
De rest van de woorden schieten tekort
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

* BoAC zag altijd met plezier je show-cases
Bedankt voor de samenwerking, gezelligheid, het werk in FG, etc. etc. etc.
En heel veel plezier met je vrij komende tijd. Don't be a stranger

Ontzettend bedankt!
Over Remy, zeker weten!MuddyMagical schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:51:
Apart dat hij dus het werk aankon waar nu opeens 4 mensen voor nodig zijn. Dat zegt iets over Remy of over die andere 4....![]()
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Komt enorm onverwacht voor m'n gevoel.. Kan me jou moeilijk in een zwart kleurtje voorstellen. Maargoed, kan best begrijpen dat het enorm veel tijd vrat. Maar wel blijven posten he!
D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro