Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.gratiskados.nl/images/antenne-booster-voorbeeld.jpg

Werking:

Gemagnetiseerd metaalpoeder is aangebracht op een stukje celluloid. De accu verwarmt de Antenne Booster. Hierdoor worden door het gemagnetiseerde metaalpoeder de niet-gebonden signalen aangetrokken, waardoor de ontvangst versterkt wordt. Tevens worden de stralen die vrijkomen tijdens het telefoneren ook nog eens door het magnetisch poeder binnen het toestel gehouden en dus minder straling. De Antenne Booster versterkt signalen. Dus waar geen signalen zijn kunnen ze ook niet versterkt worden.

Werkt dit echt of is het oplichterij

bron: http://www.gratiskados.nl/

Verwijderd

Valt het concept van die website niet onder de noemer "pyramidespelen" en is zoiets niet illegaal?

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Die site lijkt op een wazige "piramide"-achtig spel, waar je nooit iets van zult krijgen ;)
Die antenne-boosters schijnen echt te werken, worden geregeld op inkoopacties.net verkocht. Zijn in werkelijkheid een stuk goedkoper dan die 19.95 ;)

Eerlijkgezegd lijkt het mij heel sterk dat ze werken, maar wie weet ;)

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ik heb het geprobeert met een SE T610. Naast dat het ding niet normaal te plaatsen was had het voor mijn gevoel niks geen nut. Het geluid was niet beter, het aantal streepjes ging niet omhoog of omlaag. Als het al nut heeft is het zo weinig dat je het nieteens zal merken.

Ik heb ze gekocht voor €0,50 per stuk. Voor dat geld is het nog wel een keer te proberen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Worldwide op 20-10-2005 23:38 ]

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Oplichterij

Verwijderd

Mja je moet al te voren 1 ding van 19.95 afnemen wil je de rest ook mischien nog ontvangen :P

Ik zou er niet aan beginnen. neem dan een toestel wat beter werkt en / of provider.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
die dingen zijn ook bij conrad te koop.. die lichten niet op lijkt mij, er zal best een kern van waarheid in zitten

Verwijderd

Die dingen zullen ook vast wel helpen. Het gaat meer om het concept achter de eerstgenoemde site.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:44:
Die dingen zullen ook vast wel helpen. Het gaat meer om het concept achter de eerstgenoemde site.
hij vraagt niks over die site?

hij vraagt of die antenneversterker werkt..

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
De genoemde site heeft veel weg van oplichterij en hoort daarmee niet op GoT thuis. En anders gaat-ie wel dicht omdat het in Internet & Telefonie gepost had moeten worden. ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.