Huidige plaats van forumonderwerpen

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:21

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ik ben al een aantal dagen een paar dingen aan het afvragen betreft dit forumpje.

Zo vraag ik me af..
[list]
• ..waarom Fotografie niet onder de Devschuur valt?
Het lijkt mij logischer om Fotografie in de devschuur te zetten, omdat het 2d activiteiten gaat.
Want ik zie steeds testcases voorbijkomen.

[list]
• ..waarom er geen hardware algemeen is?
Er is wel een software algemeen, maar geen hardware algemeen!?
Lijkt mij logisch om een hardware algemeen toe te voegen.
Voor de algemenere problemen zegmaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 20-10-2005 22:07 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:06:
Ik ben al een aantal dagen een paar dingen aan het afvragen betreft dit forumpje.

Zo vraag ik me af..
[list]
Het lijkt mij logischer om Fotografie in de devschuur te zetten, omdat het 2d activiteiten gaat.

[list]
Overige Hardware

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

(...) waarom Fotografie niet onder de Devschuur valt? (...)
Omdat Fotografie nogal een grote hardware component heeft. Het zien als gemaakte 2d afbeeldingen is nogal een beperkte visie :) .

[ Voor 34% gewijzigd door JHS op 20-10-2005 22:18 ]

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:13
Er was eerst een Hardware Algemeen, maar daar werd zowat iedere harware vraag in gedumpt :D
Dus kwam er onderaan de groep een Overige Hardware, wat beter aangaf dat het om hardware ging die niet echt in de andere groepen thuis hoorde.

De mededeling die destijds in MED werd gegooit.

[ Voor 22% gewijzigd door NitroX infinity op 20-10-2005 23:04 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ok, dat hardware algemeen is dan van voor mijn tijd :)
Snap ook gelijk waarom die Overige hardware daar staat.
JHS schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:18:
[...]
Omdat Fotografie nogal een grote hardware component heeft. Het zien als gemaakte 2d afbeeldingen is nogal een beperkte visie :) .
Ja maar het doel van fotografie is iets te maken, een beeld creëen dus lijkt mij de Devschuur een betere plaats voor dit forumonderdeel.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Rakkerzero schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:19:
Ok, dat hardware algemeen is dan van voor mijn tijd :)
Snap ook gelijk waarom die Overige hardware daar staat.

[...]

Ja maar het doel van fotografie is iets te maken, een beeld creëen dus lijkt mij de Devschuur een betere plaats voor dit forumonderdeel.
Wat doe je dan met een fototoestel :?
Devven?

Nee, dat is een stukje hardware dat je nodig hebt om foto's mee te maken.
Dat is het hele punt :) Fotograferen draait niet alleen om foto's te maken, maar ook over de camera's zelf. Wat voor instellingen/lensen/handtasjes heb je er allemaal wel niet voor :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 12:40
Outerspace schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 01:28:
[...]

Wat doe je dan met een fototoestel :?
Devven?

Nee, dat is een stukje hardware dat je nodig hebt om foto's mee te maken.
Dat is het hele punt :) Fotograferen draait niet alleen om foto's te maken, maar ook over de camera's zelf. Wat voor instellingen/lensen/handtasjes heb je er allemaal wel niet voor :)
Devschuur wil niet perse zeggen dat daar alleen gedevt word. In W&G is toch wel een groot deel van de mensen bezig met 3d en 2d. :) Ik zou hem niet gooien onder devschuur. Het heeft te weinig raakvlakken met elkaar. Maar onder hardware vind ik hem dan ook niet helemaal passen. Misschien een nieuwe hoofdgroep? :P

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Misschien de devschuur een uitgebreidere naam geven zodat Fotografie er wel onder past??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:39

TwoR

Gekleurde stippen

Fotografie als eigen forum is juist ergoed denk ik. Anders maak je van de Devschuur dus een vergaarbak van alles waarmee je plaatjes kan maken.

In fotografie gaat het zoals al gezegt niet alleen om het plaatje maar ook om de hardware daarachter. Verder zie ik devschuur en fotografie niet echt bij elkaar passen als je ziet hoe verschillend alle topics zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door TwoR op 21-10-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Krijg je dan juist niet een ondoorzichtig geheel?
Dev is voornamelijk voor 2d en 3d en zover ik weet ook voor programmeren.
Dus lijkt het mij niet logisch om daar fotografie bij neer te zetten omdat het kant nog wal raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:38

Basszje

Reisvaap!]

Rakkerzero schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:44:
Misschien de devschuur een uitgebreidere naam geven zodat Fotografie er wel onder past??
Devschuur & fotografie? :P . Overigens vind ik devven ook niet bij foto's maken passen :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
TwoR schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:47:
Fotografie als eigen forum is juist ergoed denk ik. Anders maak je van de Devschuur dus een vergaarbak van alles waarmee je plaatjes kan maken.

In fotografie gaat het zoals al gezegt niet alleen om het plaatje maar ook om de hardware daarachter. Verder zie ik devschuur en fotografie niet echt bij elkaar passen als je ziet hoe verschillend alle topics zijn.
Is ook een punt idd.
Je zou dan zoiets kunnen doen:

Fotografie:
- Analoge/digitale camera's
- Testcases
- overige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-07 17:20

JHS

Splitting the thaum.

Waarom zou je FG op willen splitsen? Het loopt toch goed zo, het is er niet overdreven druk volgens mij... En ik denk dat het effect van een forum met alleen maar test- en showcases ook niet heel erg positief is, juist de wisselwerking met mensen die meer geïnterresseerd zijn in de hardware en mensen die meer geïnterresseerd zijn in compositie e.d. vind ik mooi :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:49

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

In de Devschuur past Fotografie momenteel niet echt....
W&G heeft ook weinig plaats voor testcases en 'kijk-eens-naar-wat-ik-gemaakt-heb' ...

Hoe dat in FG loopt, is gewoon prettig, en aangezien FG ooit is uitgegroeid uit een Hardware forum, is het tot nu toe daar gebleven, dat is echter idd voornamelijk een geval van 'gewoonte'

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De enige goede reden:

Het fotografie-forum is l33t! En omdat het l33t is past het absoluut niet bij de Devschuur :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Han schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:22:
De enige goede reden:

Het fotografie-forum is l33t! En omdat het l33t is past het absoluut niet bij de Devschuur :P
Wanneer je straks niet normaal meer kan inloggen kan dat best hier aan liggen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Zelf had ik persoonlijk het fotografie-forum bij General Chat gezet, natuurlijk is er ook wat tech te vinden, maar het grootste deel zijn alleen maar posts over hoe goed/slecht een foto is 8)7
De enige goede reden:

mja, maar in Netwerken past een fotografie-forum al helemaal niet :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Erkens schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:29:

Zelf had ik persoonlijk het fotografie-forum bij General Chat gezet, natuurlijk is er ook wat tech te vinden, maar het grootste deel zijn alleen maar posts over hoe goed/slecht een foto is 8)7
Dat is ook 'techniek', namelijk de techniek van het fotograferen ....

of beweer je dat posts over hoe een goed netwerk op te zetten is, waar je dan mee rekening moet houden en hoe je problemen kunt oplossen, eigenlijk ook maar 'chat' is? ;)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

Dus het zou nergens onder kunnen vallen: wat the hell is er dan mis dat het nu in Hardware staat? :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Er waren meerdere redenen om toendertijd Fotografie in de HW-groep te plaatsen :)

- 'kindje' van Gadget Talk: voorheen liep al het camspul in GT
- de moderators toen (ten tijde van TF) waren athlonkmf en ik, later kwamen Grrrrrene en Pelle daarbij :)
- daarnaast vanwege de technische kant vooral (men blijft tweakers hier hè ;) ) de 'verwachting' dat het vooral techtalk zou worden/blijven, zoals in GT: tja, en de HW-groep is een en al tech-talk.

Vandaar de keuze toen om FG nadat het van een Thema-forum een volwassen forum werd, in HW te plaatsen. Niemand die daar moeite mee heeft gehad eigenlijk, gezien de vele mensen die er hun plekje gevonden hebben :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

RM-rf schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:33:
[...]
Dat is ook 'techniek', namelijk de techniek van het fotograferen ....
natuurlijk is dat techniek, maar bij het bekijken van de techniek van een foto denk ik niet direct aan hardware :)
of beweer je dat posts over hoe een goed netwerk op te zetten is, waar je dan mee rekening moet houden en hoe je problemen kunt oplossen, eigenlijk ook maar 'chat' is? ;)
nee, maar dat valt wel onder een netwerk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Zo vraag ik me af..
[list]
Fotografie is destijds afgesplitst vanuit Gadget Talk. Het was dus logischer om het onder dezelfde hoofdgroep te laten staan, Harde Waren in dit geval.
[list]
Als je in de forumlist kijkt, zie je veel meer hardware forums dan software forums. Bijna alle hardware valt wel onder een subforum. Bij software is dat veel minder het geval, naast de besturingssystemen, officesuites, beveiligingssoftware en games is er een grote verscheidenheid aan andere soorten software.
Algemene hardware problemen zijn daarnaast vaak wel te herleiden naar een component.
Overige hardware is dus, de naam zegt het al, voor overige componenten en randapparatuur die niet onder een ander subforum vallen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Ik voorzie een nieuwe ontwikkeling: forum aliassen.
Zo kan FG tegelijk onder harde waren, general chat en de devschuur vallen.

Of schiet ik nu door? :+

Overigens zou ik de general chat ook een prima plaats voor FG vinden, maar het past per definitie nooit perfect, dus het boeit niet zo.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Ok, ik snap het nu.

Maar omdat Fotografie eigenlijk nergens goed bij past, wordt het dan niet tijd om er een eigen forumgroep van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ja, maar een groep voor 1 onderdeel is ook zo overdreven. En FG is nog niet zo druk dat het in analoog, digitaal en lenzen opgesplitst moet worden. Bovendien vind ik zo'n splitsing ook niet eens ideaal, maar goed dat is offtopic.

En je hebt het vooral over testcases, maar in FG staan ook heel veel topics over fotogear (==hardware). Gewoon lekker zo laten, kan geen kwaad.

[ Voor 26% gewijzigd door Voutloos op 21-10-2005 12:58 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
je zal; wel gelijk hebben.
Dan het idee maar bewaren voor als het drukker (lees: te druk) gaat worden in FG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

De enige goede reden:

Je weet dat er mensen zijn met een zwak voor de Devschuur en banrechten he? :*

On-topic: we zijn intern de forumindelingen als geheel (dus heel GoT!) aan het heroverwegen, en daarbij zijn we ook aan het kijken naar diverse fora die op dit moment een wat minder 'logische' plaats of vorm hebben, en daarbij zijn we ook aan het kijken naar de positie van FG :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
OK, ik ben dus niet de enige die de plaats van FG niet zo logisch vind. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Rakkerzero schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 15:51:
OK, ik ben dus niet de enige die de plaats van FG niet zo logisch vind. :)
Veel van de indeling van GoT, is door de loop der geschiedenis een beetje zo 'gegroeid' ...
Dat merk je aan de enorm sterke positie die Hardware inneemt (eigenlijk nog altijd een beetje de 'core-business' en een der sterkste punten van tw.net) ...

Je ziet dat er ook nieuwe, en succesvolle fora zijn bijgekomen: niet enkel FG, maar ook bv Beveiligingen & Virussen, Officesuites en -software, Gadget Talk, Complete Systemen & Laptops en Apple Talk ....

Het is niet zo dat de forumindeling totaal 'heilig' is .. zulke punten moet je altijd ook durven te heroverwegen, en je afvragen welke voordelen een verandering zou kunnen brengen ...
Bepaalde dingen anders indelen, kan voordelen brengen, omdat de gebruikers misschien dan ook makkelijker een bepaald onderdeel vinden..

Fotografie is inderdaad een zeker 'groeiforum' dat vanuit een puur hardware-gespreksthema uitgegroeid is tot ook een succesvol forum waar veel breder gediscussieerd wordt, en een behoorlijk niveau gerealiseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het probleem is dat Fotografie is ontstaan uit Gadget Talk. Ooit vielen digitale camera's nml onder GT, maar zo gadget zijn ze al jaren niet meer. GT viel onder Harde Waren (HW) en is dus onder HW blijven staan. Er is zeker wat voor te zeggen om FG onder de devschuur te scharen, maar dan heb je alsnog een onlogische combinatie: hardware in de devschuur. Ik zie de devschuur een beetje als de creatieve HG van GoT, dus FG past daar _ook_ wel onder. Echter is minstens de helft van FG gebabbel over hardware, dus HW is zo gek nog niet.

Het is natuurlijk niet ondenkbaar dat we in de toekomst 's kijken of FG op te splitsen is of onder een andere HG zou horen, maar zolang er een HW deel in zit, hoort het IMO zeker deels onder HW :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

curry684 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:30:
[...]

Je weet dat er mensen zijn met een zwak voor de Devschuur en banrechten he? :*
* .oisyn reporting for duty :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dictators... dat zijn jullie! :P
Mensen die de waarheid spreken het zwijgen opleggen, schande! :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Thanx Grrrrrene voor de duidelijk uitleg.

Ik laat het maar hierbij dan en wacht wel af wat er gaat gebeuren met GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:29
Grrrrrene schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:17:
Het probleem is dat Fotografie is ontstaan uit Gadget Talk. Ooit vielen digitale camera's nml onder GT, maar zo gadget zijn ze al jaren niet meer.
Misschien OT ten opzichte van de laatste paar berichten in dit topic, maar sluit wel aan bij de originele titel. Om even op die toer door te gaan: wanneer ik de topics uit GT die nu in de lijst staan bekijk zie ik:
12 topics over MP3 spelers + 2 over koptelefoons
4 topics over PDA's

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat MP3 spelers tegenwoordig ook niet echt meer heel erg als gadget aan te merken zijn (zowel m'n neefje van 3 als m'n oma van 80 heeft inmiddels zo'n ding (beide beweringen zijn niet waar, maar het is niet ondenkbeeldig...)). MP3 spelers zouden best onder A/V kunnen passen.

PDA's zijn als ik de laatste berichten moet geloven al weer over het hoogtepunt heen, en misschien zou het naar I&T verplaatsen (zeker vanwege de steeds meer verregaande integratie tussen telefoons en PDA's; vaak kun je software zowel op een PDA als op een telefoon draaien (TomTom etc.)).

Nou wil ik niet direct het nut van GT in twijfel gaan trekken, maar misschien is het iets om intern binnen het crewforum dit eens aan te stippen.

Volgens mij moet je GT (zoals het inderdaad bij FT gebeurd is) zien als een bootstrapping forum waar de nieuwste coole dingen besproken worden, en dat die producten na verloop van tijd of hun eigen forum krijgen, of gemerged worden naar een ander forum. Het enige grote probleem wat ik zie is dat er op dit moment niet echt hele grote hoeveelheden echte gadgets meer te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rakkerzero schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:44:
Dat klinkt een beetje als "ik heb een oplossing maar zoek alleen nog een probleem dat er bij past".

Ik zie totaal geen relatie tussen fotografie en devschuur eigenlijk.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met dat andere topic over W&G (dat 3d gebeuren) zou je gaan denken aan een Art & Design hoofdgroep, dat bestaat uit "Fotografie", "Grafisch Ontwerp" en "3D Design and CGI". En de Devschuur met "Webdevelopment" en "Programming".

Bij deze voorspel ik alvast dat er minstens 2 fora langzaam uitsterven.
Sommige minder perfecte combinaties zijn er nu eenmaal omdat het een manier was om nog een beetje interessant te blijven voor het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

CubicQ schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:32:
[...]

Misschien OT ten opzichte van de laatste paar berichten in dit topic, maar sluit wel aan bij de originele titel. Om even op die toer door te gaan: wanneer ik de topics uit GT die nu in de lijst staan bekijk zie ik:
12 topics over MP3 spelers + 2 over koptelefoons
4 topics over PDA's

Om heel eerlijk te zijn denk ik dat MP3 spelers tegenwoordig ook niet echt meer heel erg als gadget aan te merken zijn (zowel m'n neefje van 3 als m'n oma van 80 heeft inmiddels zo'n ding (beide beweringen zijn niet waar, maar het is niet ondenkbeeldig...)). MP3 spelers zouden best onder A/V kunnen passen.

PDA's zijn als ik de laatste berichten moet geloven al weer over het hoogtepunt heen, en misschien zou het naar I&T verplaatsen (zeker vanwege de steeds meer verregaande integratie tussen telefoons en PDA's; vaak kun je software zowel op een PDA als op een telefoon draaien (TomTom etc.)).
De markt voor PDA's is springlevend nu steeds meer mensen het als een relatief goedkope manier voor gps-navigatie hebben ontdekt.
Gadget Talk dateert inderdaad van voor de integratie tussen PDA's en telefoons, vandaar de scheiding, die steeds meer achterhaald lijkt (TomTom Navigator in GT, TomTom Mobile in I&T, bijvoorbeeld). Maar de huidige ontwikkeling is dat alle portable apparaten steeds meer geïntegreerd raken: telefoon, camera, mp3-speler, videospeler, pda, gamedevice... zomaar wat apparaten die over 4 verschillende subfora verspreid staan (Gadget Talk, Internet & Telefonie, Fotografie, Spielerij)
Nou wil ik niet direct het nut van GT in twijfel gaan trekken, maar misschien is het iets om intern binnen het crewforum dit eens aan te stippen.
We zijn hier zeker al over aan het nadenken :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CubicQ schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 21:32:
Als je het mij vraagt is IT al meer dan vol.
De topic lijst is dagelijks de langste van alle fora. Alleen SGD en V&B kunnen nog enigsinds in de buurt komen. Wat mij betreft zou IT gesplitst moeten worden om het weer een beetje leesbaar te maken. Nog een onderwerp toevoegen lijkt mij een zeer slecht plan.
Pagina: 1