computer toetsenbord en muis sharen?

Pagina: 1
Acties:

• Hellie112
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het probleem is als volgt:

Ik heb thuis een beamer en daar wil ik graag spellen op spelen.
nu staat mijn computer niet op de goede plaats zodat ik me toetsenbord en muis niet kan gebruiken.
Maar daarnaast heb ik ook nog een laptop, deze wil ik gebruiken voor mijn computer te besturen.
Alleen programma's als radmin, vnc enz, geven ook beeld weer en zijn daardoor te langzaam.

Ik ben dus op zoek naar een programma waarmee je puur het toetsenbord en muis van een andere computer kan besturen en wat snel genoeg is om een shooter mee te spelen.

ik ben puur op zoek naar een softwarematige oplossing, ik wil geen verlengkabel of draadloos toetsenbord kopen.

ps. topic titel wist ik niet goed te formuleren, suggesties zijn welkom.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Je kunt wel aan PS/2 kabels van 10 meter komen, is dat geen oplossing :?

• Hellie112
  • Niet online
Fairy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:14:
Je kunt wel aan PS/2 kabels van 10 meter komen, is dat geen oplossing :?
dat kan natuurlijk wel als allerlaatste oplossing...
maar ik wil eerst weten of het niet software matig gaat, hoef ik geen geld uit te geven >:)

maar radmin gaat al bijna, dus kwa lagency moet het zonder beeld geen probleem zijn.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
Bluetooth toetsenbord en muis.?

onee, je wilt geen draadloos kopen, waarom eigenlijk niet?

[ Voor 55% gewijzigd door Ora et Labora op 21-10-2005 12:22 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Softwarematig heb je altijd vertraging, daarnaast kun je op je desktop niet over de rand van het scherm, wat je in een game wel kunt, dus mogelijk kom je hier in de knoei.

Verwijderd

Als je een mooie beamer hebt, kun je vast en zeker ook bleutooth toetsenbord en muis kopen. :/

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

In ultravnc kun je wel heel veel updates uitzetten.

Wellicht blijft er dan genoege snelheid over. Maar ik ben bang dat je toch vervelede lag gaat krijgen door wat voor software ook

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

leuk_he schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:55:
In ultravnc kun je wel heel veel updates uitzetten.

Wellicht blijft er dan genoege snelheid over. Maar ik ben bang dat je toch vervelede lag gaat krijgen door wat voor software ook
via remote control gaat het echt niet lukken idd. Zelfs niet via het relatief snelle terminal services.

Waarschijnlijk is het technisch wel mogelijk wat hij wil, maar het bestaat niet naar mijn i.z.

Verwijderd

Download de source van VNC en snoei het hele feedback stuk eruit?
Want ik geloof eerlijk gezegd niet dat wat je wilt er is. Afgezien van wellicht iets ouds als NetBUS of SubSeven.

• Hellie112
  • Niet online
Was al bang dat het niet mogelijk was omdat ik er zelf ook niks over kon vinden.

Ben nu idd aan het kijken voor een goed Bluetooth toetsenbord.

Ze zijn alleen wat aan de prijzige kant.

op de logitech site heb ik het volgende gevonden.

http://www.logitech.com/i...CRID=2158,CONTENTID=10776

Afbeeldingslocatie: http://img439.imageshack.us/img439/9120/logitechmx50001uo.th.jpg

in Nederland kost deze €137,00 ( inclusief verzendkosten )
en in duitsland €125,- ( met benzine erbij gerekend ) (qwertz)

Het eenigste waar ik bang voor ben is dat als ik nu dat uitgeef het over een maand nog maar de helft kost, en dat is iets wat ik toch wel wil vermijden.

mischien dat iemand van jullie hier meer over weten aangezien het relatief nieuw setje is.

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 20:13
Pagina: 1