[XP]Simpel maar goed programma om financien bij te houden

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Topicstarter
Ik heb een aantal rekeningen lopen.

Ik wil graag in een programma deze rekeningen bijhouden, transacties vermelden en toelichten. Ik heb even naar Microsoft Money gekeken maar voor zover ik kan zien moet je daar een financiele whizzkid voor zijn om daar uberhaupt iets van te snappen.

Zijn hier simpelere manieren voor?

Kijk in Excel kun je ook wel het e.e.a. bijhouden maar dat is ook niet echt supergeweldig.

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 20:09
Je bedoeld een kasboek programma? ben ik ook aan het proberen welke nu het beste is, met google kan je er iig een paar (ook freeware) downloaden

http://freeware.pagina.nl/ en dan bij boekhouden & bankieren

[ Voor 19% gewijzigd door Ora et Labora op 21-10-2005 12:26 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-05 11:00
Excel heeft alles wat ik nodig heb.

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 08:18
Bankingtools heeft een 3 -tal programma's hiervoor. Het verschil zit hem in de mogelijkheden.

Met de middelste versie kan je i.i.g. meerdere rekeningen beheren en de exporten van verschillende internetbankieren applicaties eenvoudig importeren en automatisch verwerken op rubriek.

Kost wel wat geld, maar bijvoorbeeld de rabobank, als je daar een rekening hebt, geeft een mogelijkheid tot korting. (Kan zijn dat die actie al afgelopen is)

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:42

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik weet niet wat je wensen precies zijn, maar is Offline rekening overzicht niet iets? Het mooie van dit pakket is nl. dat het gratis is (doneren mag), en dat het in staat is om gedownloade bank-gegevens (via internetbankieren) rechtstreeks in te lezen.
Offline Rekening Overzicht biedt in het hoofdscherm een totaaloverzicht van al uw rekeningen. U kunt alle rekeningen tegelijk bekijken, maar ook filteren per rekening. Sorteren werkt eenvoudig door op de gewenste kolomnaam te klikken.
Daarnaast kunt u met Offline Rekening Overzicht snel en simpel zoeken in je archief. Daartoe zijn er verschillende zoekmogelijkheden aanwezig in het programma:

Per rekening / meerdere rekeningen.
Trefwoorden (in naam en kenmerk/mededelingen).
Bedrag (bij/af, minder/meer dan, tussen, exact).
Datum (periode, voor, vanaf, op).
Mutatiepost.
Tegenrekening.
Categorie (indien beschikbaar).
Mutatiecode (indien beschikbaar).

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B