Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Past dit? Antec P180 en Audigy 2 ZS drivebay

Pagina: 1
Acties:

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Topic zegt me al genoeg denk ik :)

Het gaat erom of de knopjes niet in het deurtje komen te zitten. Bij m'n huidige CA case van Chieftec moest ik een hard-plastic gedeelte uit de binnenkant van het deurtje slopen om het zaakje te laten passen..

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

zet hem anders even wat dieper in je bay..

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 23:55
Sja, dan kan ik em niet meer vastzetten |:( |:(

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-11 16:27

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

mad-dog schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:58:
Sja, dan kan ik em niet meer vastzetten |:( |:(
Dan hang je m op met visdraad aan het plafond van je kast. Is ook nog eens stil...

And it goes BRAAAAAPP!

Verwijderd

koop dan een kast zonder deurtje, als je echt die drivebay gebruikt zit zo'n deurtje toch alleen in de weg lijkt me... (wel mooie kast hoor).

Verwijderd

Of je zet hem niet in je bay maar mod ergens anders een gat met de dremel? Bijvoorbeeld bovenin je case? Lijkt me zoieso handiger omdat de ZS drivebay ook aansluitingen heeft ,en als er dus wat ingeplugt zit kan je deur niet meer dicht.Wel erg jammer dat de drivebay wat diep is om bovenin te bouwe. Zit met een vergelijkbaar probleem ,een zalman fan controller in een thermaltake soprano. Bij mij komt hij waarschijnlijk in mijn zijpaneel verwerkt.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 13:41 ]

Pagina: 1