Hey mensen,
Mijn probleem:
Het geluid begint elke keer te stotteren/kraken wanneer ik een toepassing opstart. Is de toepassing opgestart, dan loopt het geluid weer vloeiend. Ik merk dus dat bij zwaardere rekenkracht, het geluid begint te stotteren. Niet letterlijk stotteren in de zin dat hij blijft steken, maar het lijkt op stotteren. Het geluid zelf loopt gewoon door, anders dan bij stotteren.
Dit is zelfs bij de begintune van Windows.
Dit probleem is sindskort ontstaan na het installeren van Service Pack 2 voor Windows XP, Installeren van de voledige Office XP 2002 en het grondig cleanen van m'n pc (CCleaner laatst versie).
Al geprobeerd: (ook aan de hand van oudere topics hier)
- Laatste AC'97 driver gedownload van de officiele site.
- DMA aangezet indien aanwezig (wat niet lukt, want hij blijt op PIO-modus staan)
- Systeem gescaned op malware
- Alle overige opties van m'n kaart staan verder zoals ze altijd stonden (voledige hardwareversnelling, etc)
- Diagnostisch opgestart
Specificaties:

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Heeft iemand hier een mogelijke oplossing, ik weet het echt even niet meer?
Mvg,
Tim
Mijn probleem:
Het geluid begint elke keer te stotteren/kraken wanneer ik een toepassing opstart. Is de toepassing opgestart, dan loopt het geluid weer vloeiend. Ik merk dus dat bij zwaardere rekenkracht, het geluid begint te stotteren. Niet letterlijk stotteren in de zin dat hij blijft steken, maar het lijkt op stotteren. Het geluid zelf loopt gewoon door, anders dan bij stotteren.
Dit is zelfs bij de begintune van Windows.
Dit probleem is sindskort ontstaan na het installeren van Service Pack 2 voor Windows XP, Installeren van de voledige Office XP 2002 en het grondig cleanen van m'n pc (CCleaner laatst versie).
Al geprobeerd: (ook aan de hand van oudere topics hier)
- Laatste AC'97 driver gedownload van de officiele site.
- DMA aangezet indien aanwezig (wat niet lukt, want hij blijt op PIO-modus staan)
- Systeem gescaned op malware
- Alle overige opties van m'n kaart staan verder zoals ze altijd stonden (voledige hardwareversnelling, etc)
- Diagnostisch opgestart
Specificaties:

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting
Heeft iemand hier een mogelijke oplossing, ik weet het echt even niet meer?
Mvg,
Tim
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 23:14 ]