Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

SMS'en binnen bundel

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Dit is een dikke zoekvraag, ik weet het, maar heb al op verschillende sites gekeken, maar toch vind ik het niet.

December loopt mijn T-mobile abbo af, en ik wil nu een abbo met goede landelijke dekking, dwz Vodafone of KPN.

Nu gold het tegoed dat je bij T-mobile kreeg alleen voor bellen, SMS'en komen extra kosten bij. Is dit bij KPN of Vodafone ook zo, of kun je de 20 euro bijv. gebruiken zoals je wil?

Verwijderd

Check even de volgende sites:
www.vodafone.nl/prive
www.kpn.com
www.hi.nl

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
als je wat beter had geïnformeerd bij t-mobile, kan je gewoon een bundeltje afsluiten voor smsen, ik heb nu 50 smsjes voor €5,- per maand(dus €0,10 per stuk)
iig niet bij vodafone gaan, want daar wordt je afgezet met sms... Hi heeft tot €0,04 per sms ofzo...

Gallery V&A

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:04

Nik

BiG-GuY schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:10:
als je wat beter had geïnformeerd bij t-mobile, kan je gewoon een bundeltje afsluiten voor smsen, ik heb nu 50 smsjes voor €5,- per maand(dus €0,10 per stuk)
iig niet bij vodafone gaan, want daar wordt je afgezet met sms... Hi heeft tot €0,04 per sms ofzo...
Afgezet met sms? Smsen is anders voor €0,09 per sms. Goedkoper dan je T-Mobile dus ;)

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:23

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
maar allemaal met extra bundel dus, dus niet binnen de standaard bundel. Ok, bedankt

• IKKE86
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 09:08
(jarig!)
greatgonzo schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:46:
maar allemaal met extra bundel dus, dus niet binnen de standaard bundel. Ok, bedankt
bij Vodafone zit het in je bundel, voor 1 euro extra per maand kun je zelfs 2x zoveel smsen

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:36

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
aha.. mensen die ik ken hebben blijkbaar ook geen bundel dan... en bij t-mobile kan het ook nog goedkoper.. maar je koopt ze wel van te voren... maar wat over blijft neem je mee naar volgende maand :)

Relax SMS 150 150 SMS-berichten € 14,00/maand € 0,09/bericht
Relax SMS 450 450 SMS-berichten € 30,00/maand € 0,07/bericht

Orange heeft het principe wat jij wilt... maar geen sterk netwerk... zij hanteren gewoon beltegoed, en daaruit betaal je alles.. bellen/sms/data...

Gallery V&A

• Infinchible
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-11 08:53

Infinchible

Woef!

greatgonzo schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:46:
Nee, Hi heeft gewoon de smsjes in de bundel zitten. Bijvoorbeeld bij Hi €20, kan je of 125 minuten bellen, of 250 smsjes sturen, of iets daartussenin. Een smsje is dus half zo duur als 1 minuut bellen.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Bij KPN Mobiel kon je dacht ik ook SMS'en en bellen vanuit dezelfde bundel :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44

Korakal

Up up up!

Oh, c'mon.. dit is gewoon heel duidelijk op de sites van de providers te vinden en in noodgevallen kun je zelfs de klantenservice bellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.