P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
This message was sent on 100% recyclable electrons.
oke, ik vond het gwn raar google zou die site overkopen daarom majaBasieP schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:09:
deze is bekend.. er is alleen niet zoveel van t.net er aan kan doen
dank u voor u reactie
P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way
ach, misschien dat je een kleine donatie wil doenArieke schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:12:
[...]
oke, ik vond het gwn raar google zou die site overkopen daarom maja
dank u voor u reactie
This message was sent on 100% recyclable electrons.
is de naam Tweakers niet een eigendom van Tweakers.net BV? Oftewel, zijn ze niet verplicht om het domein aan jullie over te dragen?Harm schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:18:
Er is wel overleg geweest met de eigenaar van Tweakers.nl, maar die wilde de domeinnaam alleen voor een te groot bedrag van de hand doen. We zijn wel goed, maar niet gek, dus dat hebben we niet gedaan.

Als dat persoon het domein eerder had dan tweakers bestond dan hoeft die het volgens mij niet van de hand te doen. Simpel geredeneerd, het zou best wettelijk eens anders kunnen liggen maar het lijkt mij stug.SyS_ErroR schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:21:
[...]
is de naam Tweakers niet een eigendom van Tweakers.net BV? Oftewel, zijn ze niet verplicht om het domein aan jullie over te dragen?
Datum registratie 03-02-2000
www.tweakers.net volgens www.nic.com:
Record created on 04-Feb-1999.
Dus T.net bestond eerder
We are shaping the future
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar nee, ze zijn niet verplicht om het aan ons over te dragen. Het zou anders zijn als ze via die URL een concurrerende site zouden beginnen.SyS_ErroR schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:21:
is de naam Tweakers niet een eigendom van Tweakers.net BV? Oftewel, zijn ze niet verplicht om het domein aan jullie over te dragen?
Professioneel Hyves-weigeraar
Overigens zie ik het probleem niet, juist omdat we niet alleen op NL mikken maar ook over de grens (Vlaanderen olé) is de .net extensie generieker en dus beter
Dan had je nog beter voor een .com kunnen gaan, gelukkig hebben we die ook al[b][message=24441235,noline]
Overigens zie ik het probleem niet, juist omdat we niet alleen op NL mikken maar ook over de grens (Vlaanderen olé) is de .net extensie generieker en dus beter
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De huidige eigenaar wilde het domein wel 'verhuren' voor een paar duizend euro per maand, maar dat vonden we toch niet zo'n goed idee.
Het is overigens al fijn dat tweakers.nl nu naar de widexs homepage leidt en niet meer naar lekkerding.com

Tweakers.com is overigens niet van ons, maar we hebben de afspraak met de domeinhouder dat hij het verkeer forward naar ons. Hij gebruikt het zelf toch alleen maar als prive-emaildomein.
Dat is wel aardig van de eigenaarDaniel schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 08:50:
Tweakers.com is overigens niet van ons, maar we hebben de afspraak met de domeinhouder dat hij het verkeer forward naar ons. Hij gebruikt het zelf toch alleen maar als prive-emaildomein.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
We are shaping the future
Aanngezien er al overleg is geweest, lijkt me dat geen optie.Alex schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:57:
Kunnen jullie met WideXS niets regelen m.b.t. Tweakers.nl? Een bannerframe erboven ofzo? Dan hebben jullie je bezoekers en WideXS toch nog wat inkomsten...
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Lukt alleen met www.tweakers.com, niet met tweakers.com (404 error)Daniel schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 08:50:
Misschien wel iets om door te geven
[ Voor 6% gewijzigd door Glaanie op 24-10-2005 15:42 ]