Tweakers.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 1.929 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

Topicstarter
men broer ging even op school http://www.tweakers.nl/ bezien en hij kwam totaal ergans anders terecht. Hij dacht dat hij op T.net terecht ging komen. Maar dus niet. we hebben een .be .net en een .com maar een .nl werkt niet. Werkt deze niet of is er echt wel iets mis daar.

Groetjes

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
deze is bekend.. er is alleen niet zoveel van t.net er aan kan doen

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arieke
  • Laatst online: 24-05-2022

Arieke

live your life, dont waste it.

Topicstarter
BasieP schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:09:
deze is bekend.. er is alleen niet zoveel van t.net er aan kan doen
oke, ik vond het gwn raar google zou die site overkopen daarom maja

dank u voor u reactie

P4 2.4Ghz @ 3.5Ghz l MSI 875P Neo FIS2R l 512MB 400Mhz @ 466 Corsair x2 l WD 120 Gb 7200 | Sapphire 9700Pro 128Mb DDR 399/714Mhz l Benq 52/32/52 | Chieftec MX-01BLD-S l Hercules Fortisimo III 7.1 | Air Cooling all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Arieke schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:12:
[...]

oke, ik vond het gwn raar google zou die site overkopen daarom maja

dank u voor u reactie
ach, misschien dat je een kleine donatie wil doen ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Er is wel overleg geweest met de eigenaar van Tweakers.nl, maar die wilde de domeinnaam alleen voor een te groot bedrag van de hand doen. We zijn wel goed, maar niet gek, dus dat hebben we niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-07 15:34

T.T.

Sowieso

Altijd jammer die domein-speculateurs. Ik geef je groot gelijk Harm, zeker niet betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Harm schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:18:
Er is wel overleg geweest met de eigenaar van Tweakers.nl, maar die wilde de domeinnaam alleen voor een te groot bedrag van de hand doen. We zijn wel goed, maar niet gek, dus dat hebben we niet gedaan.
is de naam Tweakers niet een eigendom van Tweakers.net BV? Oftewel, zijn ze niet verplicht om het domein aan jullie over te dragen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-07 11:00
voorheen was tweakers.nl gekoppelt aan lekkerding.com 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

SyS_ErroR schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:21:
[...]

is de naam Tweakers niet een eigendom van Tweakers.net BV? Oftewel, zijn ze niet verplicht om het domein aan jullie over te dragen? :)
Als dat persoon het domein eerder had dan tweakers bestond dan hoeft die het volgens mij niet van de hand te doen. Simpel geredeneerd, het zou best wettelijk eens anders kunnen liggen maar het lijkt mij stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
www.tweakers.nl volgens SIDN:
Datum registratie 03-02-2000

www.tweakers.net volgens www.nic.com:
Record created on 04-Feb-1999.

Dus T.net bestond eerder :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

SyS_ErroR schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:21:
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar nee, ze zijn niet verplicht om het aan ons over te dragen. Het zou anders zijn als ze via die URL een concurrerende site zouden beginnen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
^^ Precies, 'tweaken' en 'tweaker' zijn in principe ook een generiek woord. Ik kan bijvoorbeeld niet het woord 'zeven' registreren en als mijn eigendom claimen :)

Overigens zie ik het probleem niet, juist omdat we niet alleen op NL mikken maar ook over de grens (Vlaanderen olé) is de .net extensie generieker en dus beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

[b][message=24441235,noline]

Overigens zie ik het probleem niet, juist omdat we niet alleen op NL mikken maar ook over de grens (Vlaanderen olé) is de .net extensie generieker en dus beter :)
Dan had je nog beter voor een .com kunnen gaan, gelukkig hebben we die ook al :)

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:43

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het bezit van het .net domein geeft geen enkel recht op het .nl domein. Je kunt dat pas afdwingen op het moment dat het een geregistreerd merk is. Nu is 'tweakers' wel door ons al merk geregistreerd, maar pas later, toen tweakers.nl al gekaapt was. In die tijd was Femme nog niet zo scherp op dat soort dingen, en dus zitten we nu met de gebakken peren.
De huidige eigenaar wilde het domein wel 'verhuren' voor een paar duizend euro per maand, maar dat vonden we toch niet zo'n goed idee.

Het is overigens al fijn dat tweakers.nl nu naar de widexs homepage leidt en niet meer naar lekkerding.com :X

Tweakers.com is overigens niet van ons, maar we hebben de afspraak met de domeinhouder dat hij het verkeer forward naar ons. Hij gebruikt het zelf toch alleen maar als prive-emaildomein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Daniel schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 08:50:
Tweakers.com is overigens niet van ons, maar we hebben de afspraak met de domeinhouder dat hij het verkeer forward naar ons. Hij gebruikt het zelf toch alleen maar als prive-emaildomein.
Dat is wel aardig van de eigenaar :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
Kunnen jullie met WideXS niets regelen m.b.t. Tweakers.nl? Een bannerframe erboven ofzo? Dan hebben jullie je bezoekers en WideXS toch nog wat inkomsten...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

WideXS is alleen registrar van het domein, geen registrant (dus eigenaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Alex schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:57:
Kunnen jullie met WideXS niets regelen m.b.t. Tweakers.nl? Een bannerframe erboven ofzo? Dan hebben jullie je bezoekers en WideXS toch nog wat inkomsten...
Aanngezien er al overleg is geweest, lijkt me dat geen optie.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:40

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Daniel schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 08:50:
Lukt alleen met www.tweakers.com, niet met tweakers.com (404 error) ;)
Misschien wel iets om door te geven :)

[ Voor 6% gewijzigd door Glaanie op 24-10-2005 15:42 ]

Pagina: 1