Toon posts:

Component in visualstudio .net 2003

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een applicatie aan het ontwikkelen met visualsudio .net 2003 voor een ipaq. Hierop draait windows mobile CE. In deze applicatie moet een handtekening gezet worden in een paintboxje of zo, maar ik kan hiervoor nergens een component vinden wat hiervoor gebruikt kan worden. Kan iemand mij hiermee helpen?

b.v.d.

Paul

• BertS
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-02 08:33
Infragistics controls ondersteunen Ink, dus daar zal het wel mee kunnen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi Paul_Strijbos en welkom op GoT. :)

Ik ben bang dat ik meteen je eerste topic al van een slotje ga voorzien. Ik zal even uit proberen te leggen waarom.

In Programming & Webscripting staan we zogenaamde scriptrequests niet toe, aangezien sites als hotscripts.com daar veel beter geschikt voor zijn. Component-requests vallen ook onder het kopje "scriptrequest". Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests.

Lees meteen ook P&W FAQ - De "quickstart" en *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! *** even door, aangezien er aan je topicstart wat informatie ontbreekt, en je topictitel niet helemaal de lading dekt. In plaats van je huidige titel had je beter kunnen kiezen voor iets als "[VB.NET/WinCE] Handtekening component" (of in plaats van VB.NET: C#.NET als je daarmee werkt).

Ik hoop dat je eruit komt met de oplossing van bee-es en vooral ook die van tijn.

Succes met je applicatie! :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.