Toon posts:

SolidWorks 2005 heel traag

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als ik SW opstart lijkt alles normaal te verlopen, maar zo gauw als ik een bewerking wil doen, van welke aard ook, moet ik steeds lang wachten voordat er iets gebeurd.

Mijn pc bestaat uit:
Amd athlon 64 3000+ (socket 754)
1024 Mb Twinmos ddr
Asus K8v se deluxe
saphire radeon 9800 pro

Ik zou denken dat het daar wel op moet kunnen draaien, aangezien het ook goed draaid op de laptops die via de TU Delft zijn aangeschaft. Een vriend van mij heeft hetzelfde probleem, maar hij draait een P4, 512 ddr en een Radeon 9600pro.

Ik heb al gekeken bij de systeemeisen van solidworks, daar lijkt mijn systeem aan te voldoen.
Alleen staat er een note bij de 9800pro:

"Limited number of accelerated windows. Amount of video memory determines the number. If 64M - 128M of memory, 5-12 accelerated full screen windows.
2D Driver: 6.14.10.6525"

Dat kan volgens mij ook niet het probleem zijn, want het gaat bij mij maar om 1 window waarbij het niet gaat.

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:57
Je zou kunnen kijken of je videokaart het probleem is door 'm even in software OpenGL mode te laten draaien. Daarvoor moet je even al je vensters sluiten, en instellen bij 'options'->'performance'. In principe zou die op een 9800pro moeten werken. Ik heb hem hier draaien op zowel een X700 als een 9600, waarbij dezelfde waarschuwing gegeven wordt.

Je kan met je serial number anders ook inloggen op de solidworks.com site, en vandoor het laatste service pack downloaden, wellicht dat dat iets helpt.

[ Voor 23% gewijzigd door Koen_R op 20-10-2005 22:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hee..
nu doet ie het gewoon..

Wat is er nu eigenlijk anders?
Waarom doet ie het zo wel?

Inloggen zal niet gaan. Ik heb niet echt een serienummer. Ik gebruik het student designkit dat ik van de TU heb gekregen.. zit er geen bij..

dank in ieder geval.