Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

MMC card, na formatteren in Nokia 6630, niet meer leesbaar

Pagina: 1
Acties:

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Hallo allemaal... _/-\o_

Ik heb een probleempje. Ik heb een MMC (dual-voltage) card (van Kingston 512 mb) in een Nokia 6680 met behulp van het menu geformatteerd. Dit met het resultaat dat het kaartje nu niet meer leesbaar is met behulp van een gewone card-reader en computer!! En dit terwijl het kaartje in de telefoon nog gewoon goed functioneert.... Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met een andere indeling of iets dergelijks... of iets dergelijks.... :?

Wie heeft dit wel eens meegemaakt? Bedankt voor de antwoorden... O-)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Titel wat netter gemaakt en naar IT verplaatst. De vraag heeft niets met gadgets te maken. :)

GT --> IT

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

• Troxel
Oke Thnx... sorry voor de overlast!!

Het moet trouwens ook de 6680 zijn ipv de 6630.... :X

• Troxel
Heb tot nu toe vanalles geprobeerd... maar niets lukt... :'(

Ik heb zelf het gevoel dat het iets met het indelings-formaat (FAT - FAT32 - ???) te maken heeft. Zou het kunnen dat als de Nokia 6680 het MMC kaartje formateert, het een onleesbaar bestands-indelings-formaat plaats op het kaartje wat niet te lezen is voor WindHoos in combinatie met een simpele kaartlezer?

Of is het meer het idee van het "dual-voltage".... heb ik daar een speciale kaart-reader voor nodig?

Iemand ideeën... of tips... of suggesties... of oplossingen.... of speculaties... of... of.... _/-\o_