Mijn nichtje had een XP met SP2 Pc die prima werkte. Op een gegeven moment krijgt ze een BSOD met IRQL_NOT_MORE_OR_LESS oid. Ik XP incl SP2 er opnieuw opgezet (na veel zoeken op GoT, Google etc....en recovery etc). Ik alles goed geinstalleerd, van winamp tot de sims2, office etc...20x gereboot voor van alles en niets. Draaien als een zonnetje.
Vanavond zit ze op MSN en ineens crash. Reboot -> gevolg: BSOD: unmounable_boot_volume.
WTF??!
Ik heb al lopen zoeken op google, got etc....dat het een een kabel kan zijn, hdd, etc...maar wat ik niet snap is dat ik heb er de hele middag op heb zitten werken. Van alles lopen kopieren van de ene schijf naar de andere etc. Niets aan de hand. Hoe kan dit? Wat moet ik er tegen doen? Weer installeren en dan wachten tot hij over een paar dagen weer raar doet? Wat kan het zijn!!
Specs:
msi a7n2
XP2600
512 (2x 256)
Radeon 9500
80 gig maxtor
40 gig seagate
dvd spelertje
voor de rest alles onboard
:(
Vanavond zit ze op MSN en ineens crash. Reboot -> gevolg: BSOD: unmounable_boot_volume.
WTF??!
Ik heb al lopen zoeken op google, got etc....dat het een een kabel kan zijn, hdd, etc...maar wat ik niet snap is dat ik heb er de hele middag op heb zitten werken. Van alles lopen kopieren van de ene schijf naar de andere etc. Niets aan de hand. Hoe kan dit? Wat moet ik er tegen doen? Weer installeren en dan wachten tot hij over een paar dagen weer raar doet? Wat kan het zijn!!
Specs:
msi a7n2
XP2600
512 (2x 256)
Radeon 9500
80 gig maxtor
40 gig seagate
dvd spelertje
voor de rest alles onboard
:(