[KPN PrePaid] Overstap kosten

Pagina: 1
Acties:

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-01 19:51
Hallo,

Ik wil graag van mijn prepaid nummer van KPN overstappen naar een willekeurig ander SIM only abbonement met het liefst behoud van mijn nummer. Nu zit ik een beetje te kijken op www.gsm.nl naar de SIM only abbonementen en daar staat het volgende:
Wilt u gebruik maken van nummerbehoud? Vul dan hieronder uw mobiele nummer, netwerk en provider in. De provider brengt 9,08 kosten in rekening. Daarnaast berekenen we bij KPN, Vodafone en debitel 9,95 euro administratiekosten.
Waarom rekenen ze voor KPN vodafone en debitel nog eens 9,95 extra? als ik dan wil overstappen naar een goedkoop abbonement kost me dat gewoon 19 euro met behoud van nummer :/ waarom zijn deze kosten zo hoog of zijn ze alleen zo hoog bij deze site? want 19 euro is wel veel als ik een abbonementje van een paar euro in de maand wil nemen... een nieuw nummer is dan gewoon veel goedkoper.

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Als je in een winkel een abonnement aanvraagt berekenen ze vast geen administratiekosten.

gsm.nl zal er wel wat werk aan hebben en daarvoor gecompenseerd willen worden. Ik vind het trouwens niet zo netjes. Misschien kan je ze ns bellen om te vragen of het niet gratis kan.

Die 9.08 wordt trouwens door je provider berekend, dus daar kom je niet onder uit.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
real-doc schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:23:
Als je in een winkel een abonnement aanvraagt berekenen ze vast geen administratiekosten.

gsm.nl zal er wel wat werk aan hebben en daarvoor gecompenseerd willen worden. Ik vind het trouwens niet zo netjes. Misschien kan je ze ns bellen om te vragen of het niet gratis kan.

Die 9.08 wordt trouwens door je provider berekend, dus daar kom je niet onder uit.
Die 9,95 wordt gebruikt als commissie voor gsm.nl zijn medewerkers, niet voor verzendkosten zoals ze suggereren want pakketten worden niet eens altijd aangetekend verstuurd terwijl de pakketwaarde vaak hoog is |:( . Aangezien de marges dus steeds kleiner worden moeten ze het op deze manier compenseren. Dus eigenlijk betaal jij de medewerker om je nummer te kunnen behouden, da's toch eigenlijk te zot voor woorden...

[ Voor 10% gewijzigd door Le0032 op 21-10-2005 11:41 ]

Verwijderd

Belachelijk dat gsm.nl daar geld voor vraagt, ze zijn een van de weinigen.

Als je nog goede aanbiedingen zoekt, ben je waarschijnlijk goedkoper uit bij een andere webshop. Kijk hier maar eens.

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Uhm misschien moet je GSM even mailen wat hun reden is? Ipv dat allerlei mensen nu al hun conclusie trekken!?

Daarnaast als je het te duur vindt neem je het toch niet? Simpel zat...

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-12-2025
Werk bij belcompany en wij berekenen echt geen kosten daar voor. Is gewoon service en de netwerk providers vragen er ook niet om. Het enigste nadeel van in de winkel een sim-only abbo kopen is dat je iets duurder uit bent.
Pagina: 1