Hallo,
Ik wil graag van mijn prepaid nummer van KPN overstappen naar een willekeurig ander SIM only abbonement met het liefst behoud van mijn nummer. Nu zit ik een beetje te kijken op www.gsm.nl naar de SIM only abbonementen en daar staat het volgende:
waarom zijn deze kosten zo hoog of zijn ze alleen zo hoog bij deze site? want 19 euro is wel veel als ik een abbonementje van een paar euro in de maand wil nemen... een nieuw nummer is dan gewoon veel goedkoper.
Ik wil graag van mijn prepaid nummer van KPN overstappen naar een willekeurig ander SIM only abbonement met het liefst behoud van mijn nummer. Nu zit ik een beetje te kijken op www.gsm.nl naar de SIM only abbonementen en daar staat het volgende:
Waarom rekenen ze voor KPN vodafone en debitel nog eens 9,95 extra? als ik dan wil overstappen naar een goedkoop abbonement kost me dat gewoon 19 euro met behoud van nummerWilt u gebruik maken van nummerbehoud? Vul dan hieronder uw mobiele nummer, netwerk en provider in. De provider brengt 9,08 kosten in rekening. Daarnaast berekenen we bij KPN, Vodafone en debitel 9,95 euro administratiekosten.