Toon posts:

PSC 750 Firmware update of andere oplossingen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een psc 750 van een huisgenoot van me gekregen maar denk omdattie kapot is. Er staat standaard dat er per ce een kleurencartridge in moet, zit er ook niet in maar moet dat per ce?

Verder werkt ook het scannen niet, dat staat er al helemaal los van lijkt me, dan krijg je de melding "Scannerdefect.. Zet stroom uit en weer aan"

Nu wilde ik de firmware eens updaten van dit ding maar kan het nergens vinden, is dit uberhaupt mogelijk? Zo ja waar :)

Of moet ik denken aan andere oplossingen, of zelfs aan helemaal geen oplossingen?

mvg

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:36
Ik denk niet dat er firmware updates zijn. Ik weet wel dat je de printer kunt resetten, dat kan door middel van de linker pijltjestoets en de annuleer toets.
Misschien lost dat wat op?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05:18

breinonline

Are you afraid to be known?

De scanner zal wel moeten werken ookal kan je niet printen, hoewel het me bij HP niet zou verbazen als die cartridge er eerst in moet en het dan wel werkt :X

Wat betreft het printen: zonder kleurencartridge doet hij niks, die moet er per sé in ja.

Een firmware update voor printers ben ik nog niet tegengekomen. Voor deze printer kan het in ieder geval niet.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-12-2025
Hier 2 links naar foutmeldingen en hoe een reset uitvoeren.

Een firmwareupdate staat niet online.

http://h10025.www1.hp.com...9&dlc=nl&docname=bdu02614

http://h10025.www1.hp.com...&dlc=nl&docname=c00262975

[ Voor 16% gewijzigd door abusimbal op 22-10-2005 14:13 ]

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-02 16:16
Ook bij mijn ouders is er dit probleem, "Scannerdefect.. Zet stroom uit en weer aan".
Ik heb de stroom er lange tijd afgehaald en weer aangesloten, maar geen effect.
Ook de reset uitgevoerd, maar mocht niet baten.
Is dit een klusje voor de HP helpdesk?
Geen garantie meer, dus volgens mij is het dan goedkoper om een nieuwe te halen :)
Wel jammer, want net 2 nieuwe inkt cartridges gekocht :/

Of heeft iemand nog ideeen?
Pagina: 1