Verbinding van 1 pc in het netwerk valt soms weg

Pagina: 1
Acties:

• Bulleteater
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2023
ik heb thuis een netwerk met een router... Nu zijn we met 4 man boven aan het lannen en staan alle computers aangesloten op een switch... Gister al een nachtje doorgegamed alleen zet ik vandaag mijn computer aan en heb ik geen internet... de andere 3 pc´s wel.. ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het helpt allemaal niet:
* nieuw kabeltje tussen pc en switch
* nieuw kabeltje tussen de router en de pc

nu heb ik al wel 2x gehad dak mijn internet verbinding terug heb alleen dan kan ik even internetten maar dan is mijn verbinding na ongeveer 3 minuten gewoon weg... soms kan ik wel gewoon in het netwerk komen (bestanden in de andere pc´s kijken), maar de router wil ie alleen benaderen als de internet verbinding het ook doet...

alle pc's draaien op windows xp

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-04 00:10

DefLite

Why so serious?

heb je ook een modem reset geprobeerd
krijg je een ip?

• Bulleteater
ja ik heb de router al geprobeerd te resetten maar di had ook geen nut... ook heb ik systeemherstel geprobeerd naar een dag terug te zetten maar dit werkte ook niet...

ik krijg de ene keer wel een ip en de andere keer niet... maar soms als hij een ip geeft kan ik nog niet op internet
Modbreak:Begrijpen doe ik het wel, maar toestaan niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 16:01 ]

• Bulleteater
Ik weet wat mijn probleem kwam. Dus wil hier voor mensen die misschien hetzelfde probleem hebben even posten wat er bij mij aan de hand was.

In het spel F.E.A.R. zat een fout die ervoor zorgden dat je helemaal niks meer kan met je netwerkkaart.. de kans dat je deze fout krijgt is wel klein.. maar voor mij helaas niet klein genoeg haha.. ik was een van de gelukkige met die fout :'( maar heb windows er opnieuw op geknalt en het loopt hier weer las een trein haha 8) bedankt i.i.g.

[ Voor 25% gewijzigd door Bulleteater op 02-11-2005 17:39 ]