Toon posts:

C500 wordt niet verzekerd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net mijn voorheen zo geliefde c500 terug gekregen van de verzekering. Een tijdje geleden heb ik een update van internet gedownload en vervolgens mijn net geupdate c500 laten vallen. Wat uiterlijke schade en en flinke deuk bij de aan en uitknop. Het gevolg hier van was dramatisch slecht bereik.

Vervolgens de verzekering opgebelt en binnen een half uur een vervangen leen-toestel gekregen. Met dit toestel had ik overigens weer prima bereik.

Inmiddels een week later werd stond de verzekerings maatschappij op mijn voicemail met het bericht dat ik een afspraak kon maken want mijn toestel was gerepareerd. Dus ik bel terug krijg ik een dame aan de lijn die me verteld dat het helaas niet gemaakt kon worden, maaaar, ik krijg een nieuwe C550.

Dus ik zit met smart op mijn nieuwe toestel te wachten. Komen ze hem brengen, wat blijkt niks geen nieuw toestel. Hij wordt niet gerepareerd want er is aan geknoeid door derden. Dus mensen neem vooral geen update op je c500 want ik neem aan dat ze dit bedoelen. Ook al is het software en was het uiterlijke schade.

:(

Verwijderd

En je legt je neer bij zo'n belachelijk antwoord?

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-02 19:17
was die update ook echt door de makers van de c500 gemaakt of was het geen officiele update?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Verwijderd

Topicstarter
Leg me er zeker niet bij neer, gister terug gebeld maar degene die het behandeld was natuurlijk al niet meer aanwezig, ze bellen me vandaag terug. Dan zal ik even verhaal halen want vindt het eigenlijk niet echt normaal dit.

Verwijderd

Topicstarter
Het was wel een officiele update alleen geen nederlandse en toen terug gezet in het nederlands. Dus daar is niets illegaals aan dacht ik, toch?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb je de naam genoteerd met wie je gesproken hebt die die toezegging gedaan heeft?

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:43

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Damn.. ik zou het er zeker niet bij laten zitten...
Softwarematige aanpassingen hebben absoluut geen invloed op de economische levensduur van de hardware zelf.
Zou er zeker even werk van maken...

ww.staiksterk.nl is een site die opgericht is door de Nederlandse regering. Hier staan een hoop tips op die je vast wel kan gebruiken in je oorlog met de verzekering ;-)

suc6 !
Pagina: 1