Toon posts:

formaat melkpakjes, maar dan beter geluid.. Bestaat dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een alternatief voor de melkpakjes van Bose. Ik heb namelijk absoluut geen voorkeur voor Bose, maar wél voor het formaat van de melkpakjes (althans, mijn vriendin..)

Kortom, heeft iemand ervaring met een paar speakers, bij voorkeur
tweedehands te vinden op marktplaats/speurders/ebay oid, die voor een
huiskamer (5 bij 6) aanvaardbaar geluid geven, maar ook nog eens echt
klein zijn? Is er uberhaupt zoiets te vinden? Het meeste zit toch wel minimaal rond de 35 cm.

Het zal ze voornamelijk gebruiken voor muziek, en niet voor films. Ik
ben dus niet opzoek naar de surround systems of home cinema sets.. Naar mijn mening zijn die minder geschikt voor muziek. Of vergis ik mij?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-01 17:06
Wat is er precies mis met Bose? :?

Denk niet dat er op dat formaat veel (betere) alternatieven zijn.

...less is more

Verwijderd

Het blijft een compromis, echt heel kleine satalieten zoals Bose dus, komen teveel laag tekort om normaal aangevuld te kunnen worden door een subwoofer.

Maar vrees niet, er zijn zat goede sataliet setjes, tussen die 35cm en Bose formaat in welke een stuk beter geluid geven. Maar daar betaal je dan ook voor.

Echt goedkoop zijn in dat formaat eigenlijk alleen computer setje's, de high-end modellen van Creative, Logitech of Klipsch klinken helemaal niet verkeerd, maar dat kan eigenlijk alleen jij beoordelen.

Daar komt het ook op neer, niemand kan voor jou bepalen wat jij goed zal vinden klinken. Daarom heeft dit topic ook zo weinig nut. Zie ook: Policy mbt het kopen van versterker en luidspreker vragen :)

Dit topic is gesloten.