hallo,
Ik probeer met java werkelijke objecten over te sturen.
Ik maak een object Frame waar wat waarden in zitten en probeer deze op te sturen.
Doormiddel van wat handleidingen enz is het me gelukt om een behoorlijke code in elkaar te zetten. Alleen natuurlijk werkt die niet (anders had ik niet gepost).
Ik krijg een exception bij het versturen van het object. En krijg waarschijnlijk daardoor ook een exception bij het ontvangen van het object.
De vraag is natuurlijk of iemand hier het weet. Ik heb zoals ik zei meerdere handleidingen erop na gekeken, heb hier 2 java boeken liggen en zie de fout helaas niet.
Hieronder staat mijn send code. Voor zover ik weet zou die goed moeten zijn, maar misschien zien jullie iets wat mis is, of vergeten is.
Ik heb echt van alles geprobeerd en zit er al 3 dagen aan te zoeken.
Als jullie meer willen weten van de code of iets dergelijks, moet je het even vragen.
Ik denk namelijk dat het hierin zit!
Ik probeer met java werkelijke objecten over te sturen.
Ik maak een object Frame waar wat waarden in zitten en probeer deze op te sturen.
Doormiddel van wat handleidingen enz is het me gelukt om een behoorlijke code in elkaar te zetten. Alleen natuurlijk werkt die niet (anders had ik niet gepost).
Ik krijg een exception bij het versturen van het object. En krijg waarschijnlijk daardoor ook een exception bij het ontvangen van het object.
De vraag is natuurlijk of iemand hier het weet. Ik heb zoals ik zei meerdere handleidingen erop na gekeken, heb hier 2 java boeken liggen en zie de fout helaas niet.
Hieronder staat mijn send code. Voor zover ik weet zou die goed moeten zijn, maar misschien zien jullie iets wat mis is, of vergeten is.
Ik heb echt van alles geprobeerd en zit er al 3 dagen aan te zoeken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| public void setupSend(){
try{
Socket s = new Socket(host, poort);
send(s);
s.close();
}
catch(IOException e){
System.out.println("setupSend() connect error");
}
}
public void send(Socket s){
try{
ObjectOutputStream out = new ObjectOutputStream(s.getOutputStream());
out.writeObject(frame);
out.flush();
}
catch(IOException e){
System.out.println("Send() error");
}
} |
Als jullie meer willen weten van de code of iets dergelijks, moet je het even vragen.
Ik denk namelijk dat het hierin zit!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 15:41 ]