Alternatief Palmbutler / PCzapper

Pagina: 1
Acties:

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Ik kwam toevallig een interview tegen over PCzapper multi, voorheen de palmbutler.

Dit kastje zendt de media van je pc via de coax kabel door het hele huis waardoor je het overal in huis op de tv kan bekijken en luisteren.

Wat ik me dus afvraag, bestaan er geen simpele zendkastjes die ditzelfde doen maar dan alleen het beeld en geluid van je pc over de coax kabel sturen waardoor je bijv heel simpel boven een film aanzet en beneden kan kijken.

Dat ie niet op pauze kan worden gezet doet er niet toe.

Signature?

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-02 00:29

Koenzie

Never leave, just go

sorry... maar deze vraag is wel erg simpel en google'baar...
Met een setje van 30 pleuro kun je al audio en video draadloos verzenden van pc naar tv.
Maar omdat je het over de coax wil... neej dat kan niet, je mag namelijk in nederland geen signaal terug over je coax sturen (als deze op het startpunt zit aangesloten)
Anders kun je een converter gebruiken van "tulp naar coax" die het signaal omzet naar een tvkanaal, net als bijvoorbeeld de nintendo vroeger deed. Maar dan moet je wel je tv loskoppelen van het CAI netwerk van buitenaf.

[ Voor 10% gewijzigd door Koenzie op 20-10-2005 15:55 ]

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Topicstarter
Koenzie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:54:
sorry... maar deze vraag is wel erg simpel en google'baar...
Met een setje van 30 pleuro kun je al audio en video draadloos verzenden van pc naar tv.
draadloos ja, ik wil via de coax...
Maar omdat je het over de coax wil... neej dat kan niet, je mag namelijk in nederland geen signaal terug over je coax sturen (als deze op het startpunt zit aangesloten)
Hoezo mag zo'n pczapper kastje het dan wel? Ik zit trouwens op een eindpunt en wil richting het beginpunt uitzenden.
Anders kun je een converter gebruiken van "tulp naar coax" die het signaal omzet naar een tvkanaal, net als bijvoorbeeld de nintendo vroeger deed. Maar dan moet je wel je tv loskoppelen van het CAI netwerk van buitenaf.
Wat bedoel je hiermee precies?

Signature?