Beste mensen,
Ik heb een script waarmee je twee selectboxen heb. In de linker staan alle velden als options en in de rechter kunnen velden gezet worden.
Ik wil nu dat alle options in de rechter selectbox meegestuurd worden met de andere variabele in het script, maar doordat dus alle waardes, en niet 1, uit de rechter box meegestuurd moeten worden stuit ik op een probleem.
Zouden jullie misschien een mogelijkheid weten waardoor ik zeg maar alle options in de rechter box (selectbox met id = FLoutput1) met 1 variabele kan meesturen???
Hieronder mijn selectboxen.
Ik heb een script waarmee je twee selectboxen heb. In de linker staan alle velden als options en in de rechter kunnen velden gezet worden.
Ik wil nu dat alle options in de rechter selectbox meegestuurd worden met de andere variabele in het script, maar doordat dus alle waardes, en niet 1, uit de rechter box meegestuurd moeten worden stuit ik op een probleem.
Zouden jullie misschien een mogelijkheid weten waardoor ik zeg maar alle options in de rechter box (selectbox met id = FLoutput1) met 1 variabele kan meesturen???
Hieronder mijn selectboxen.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
| <td width="30%"> <div align="left"> <select name="select" id="FLinput1" size="5" multiple="multiple" ondblclick="addToList(document.getElementById('FLoutput1'),document.getElementById('FLinput1').options[document.getElementById('FLinput1').selectedIndex].value,'x')" style="width: 170px;"> <? $qrySoortgebouw = "SELECT * FROM Soortgebouw ORDER BY [Soort gebouw]"; if( $resSoortgebouw = odbc_exec($conn, $qrySoortgebouw) ) { while( $obj = odbc_fetch_array($resSoortgebouw) ) { echo"<option value='".$obj['Soort gebouw']."'>".$obj['Soort gebouw']."</option>"; } } ?> </select> </div></td> <td width="3%"> <div align="left"><br> <a href="" onclick="addToList(document.getElementById('FLoutput1'),document.getElementById('FLinput1').options[document.getElementById('FLinput1').selectedIndex].value,'x');return false;" >[img]"frm-add.gif"[/img] </a> <br> <a href="" onclick="removeFromList(document.getElementById('FLoutput1'));return false;" > [img]"frm-remove.gif"[/img] </a> </div></td> <td width="67%"> <div align="left"> <select name="listField1" id="FLoutput1" size="5" multiple="mutiple" ondblclick="removeFromList(document.getElementById('FLoutput1'))" style= "width: 170px;" > <? $qrySoortgebouw = "SELECT * FROM Soortgebouw WHERE [Soortgebouw-id] = (SELECT top 1 [Soortgebouw-id] FROM [project-soortgebouw] WHERE [Project-Id] = $Project_id)"; $GebouwS = ""; if( $resSoortgebouw = odbc_exec($conn, $qrySoortgebouw) ) { while( $obj = odbc_fetch_array($resSoortgebouw) ) { //$GebouwS = $obj['Soort gebouw']; echo"<option value='".$obj['Soort gebouw']."'>".$obj['Soort gebouw']."</option>"; } } ?> </select> </div></td> |
Proud member of the Cosmic Cows