A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
Mijn ervaring is dat er niet noemenswaardig veel verschil inzit. Alleen met benchmark programma's kan je een verschil zien maar ik twijfel echt of je er wat aan hebt IRL.
Met een beetje geluk kan je de CL3 latjes op CL2.5 laten lopen. Dan is het verschil al helemaal minimaal.
Die 298 is voor 2 latjes mag ik hopenFaust schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:37:
voor de prijs van 2 GB van de ene, heb je 5 GB van de andere. Keus lijkt me snel gemaakt.
Hij bedoeld denk ik dat dat GeIL geheugen een dual-channel kit is en die Corsair niet.
Voor de GeIL versie gaan, dan kan je dual-channel draaien, anders moet je een extra latje halen.
Die kits zijn daar speciaal voor gemaakt.
Een dual-channel "kit" is puur marketing.ShellGhost schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:44:
Voor de GeIL versie gaan, dan kan je dual-channel draaien, anders moet je een extra latje halen.
2 losse GeIL modules gaan ook wel werken hoor
Hier zijn al zat topics over geweest 
Voor het verschil tussen CAS3 en CAS 2 kijk eens in de RAM FAQ
Dual Channel kits is een marketing term, 2 gelijke reepjes werken ook gewoon in dual channel
Voor het verschil tussen CAS3 en CAS 2 kijk eens in de RAM FAQ
Dual Channel kits is een marketing term, 2 gelijke reepjes werken ook gewoon in dual channel
'When you're not paying for the product, you are the product!'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()