TV-out via pcmcia of usb mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Omdat ik geen goede tv-out op mijn laptop heb en deze wel wil in gaan zetten alszijnde dvd speler.
Ben ik op zoek naar een tv-out 1 of andere manier. Nu heb ik veel gevonden om mijn vga om te zetten naar een output waar ik wel wat aan heb. Maar dit lijdt tot verlies van kwaliteit. (Televiewer)

Nu vond ik het vreemd dat je van alles voor de usb hebt behalve een tv-out mogelijkheid
voor pcmcia heb ik wel iets gevonden maar weet niet precies wat dit inhoud
dvd-to-go en Display-to-Go. Kan deze ook nergens kopen.

Hopelijk kan iemand mij hier verder helpen of heeft zelf al een goeie manier dit te bereiken.

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
De beste optie is toch die VGA->video convertor.
Er lopen ook nog wat topics over de VGA->Scart kabel op GoT. Maar ik weet niet of dat op elke willekeurige notebook ook kan.

USB1 is te traag om video mee te streamen en eigenlijk vond ik persoonlijk de goedkope USB2 oplossingen met video out ook niet goed.

Er zijn pcmcia kaartjes maar die zijn gruwelijk duur en niet voor de consument bedoeld.

Als je hem voor films gaat gebruiken bekijk dan de kwaliteit van een fullscreen spelende film ipv de statische desktop.
Want de desktop ziet er met de beste videokaart nog beroerd uit op een TV. :)

Senile! Senile Oekaki

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03-2025
Het is in ieder geval om films te gaan kijken, dvd, streams, divx etc.

Iemand met goeie ervaring met de televiewer 2 van trust... lees namelijk nogal uiteenlopende reviews.

• Tweak-a-holic
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-03-2023
Ik heb net een trust televiewer v2 gekocht, heb hem gebruikt voor wat VJ activiteiten afgelopen weekeind, en heb er net een filmpje mee gekeken, heb nog niks gemerkt van brakke kwaliteit, ben nog prima tevreden over dit apparaat.

I just wanna make fake love to you...