... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Vind CMR2.0 maar bagger, korte stages enzo, ziet er amper beter uit als CMR deel 1.
Heb net mijn warez versie van RC2000 in geruild voor een legale versie...dat vind ik nog is een race game, 30min over 1 stage ofzo
Heb net mijn warez versie van RC2000 in geruild voor een legale versie...dat vind ik nog is een race game, 30min over 1 stage ofzo
Verwijderd
Amen !!! RC2000 schopt cm2 alle kanten opOp woensdag 17 januari 2001 17:06 schreef TAG_Speedy het volgende:
Vind CMR2.0 maar bagger, korte stages enzo, ziet er amper beter uit als CMR deel 1.
RC2000 en pro rally 2001 
en zeker niet CM2
en zeker niet CM2
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik zie Rallymasters er nog niet bij staan
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Het beste Rallyspel gaat voor mij pas bestaan als de graphics, gameplay, netwerksnelheid en replay van CMR2 gemixt gaan worden met de stages en mogelijkheid tot bewaren en herhalen van de replay's van van RC2000.
Daarnaast zou ik ook nog willen kiezen, bij multiplayer, of je wel of niet kan botsen (da's toch ook wel erg lachen
soms in RC2000) maar ook CMR2's oplossing is erg cool
Daarnaast zou ik ook nog willen kiezen, bij multiplayer, of je wel of niet kan botsen (da's toch ook wel erg lachen
Tag User In
Colin Mcrea Rally 2.0 & Rally Championship Edition 2000!!!
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Hoi
blackhole pro rally 2001 is toch net uit hoe ziet dat eruit en belangrijker hoe speelt het?
Vind Colin ook leuk om te spelen heb tot op heden alleen de demo en wil geen 3 games tegelijk hebben omdat ik er vaak dan toch maar eentje speel en de andere 2 nooit meer speel. Eigenlijk wil ik dus de leukste van die drie.
Voordeel van Colin is dat je zo klaar bent kan je dus even tussen studie, sporten eten e.d. in doen terwijl een 30 minuten ofzo al lastiger wordt.
mvg fisico
blackhole pro rally 2001 is toch net uit hoe ziet dat eruit en belangrijker hoe speelt het?
Vind Colin ook leuk om te spelen heb tot op heden alleen de demo en wil geen 3 games tegelijk hebben omdat ik er vaak dan toch maar eentje speel en de andere 2 nooit meer speel. Eigenlijk wil ik dus de leukste van die drie.
Voordeel van Colin is dat je zo klaar bent kan je dus even tussen studie, sporten eten e.d. in doen terwijl een 30 minuten ofzo al lastiger wordt.
mvg fisico
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
Hoi,(
)
Het is V-rally in ieder geval NIET
, wel heeel erg leuk voor mulitplayer op 1 PC(splitscreen), als je ff een snel arcade gamepje wil spelen, en je kan hem voor een prikkie halen(of kopieeren).
RC2K's demo was idd erg cool
Het is V-rally in ieder geval NIET
RC2K's demo was idd erg cool
Verwijderd
Als je gewoon even lekker simpel wilt raggen op de weg, als tussendoortje, dan is Colin 2 leuk. Als je écht wilt 'rallyen', als je door een échte wereld wilt rijden, als je écht wilt meemaken hoe verrot snel zo'n wagen wel gaat op smalle paadjes, dan is Rally Championship 2000 de enige keuze. De graphics zijn de mooiste die ik tot nu toe in een racegame heb gezien: echt net echt (NFS Porsche ziet er ook mooi uit, maar anders mooi: RC2000 is realistischer). Bovendien zijn de tracks prachtig aangelegd. In Colin heb je echt het idee dat ze een track hebben gemaakt, regelrecht van A naar B, er er daarna aan de zijkant wat scenery hebben geplakt (zoals overigens in alle racegames). In RC2000 lijkt het net of ze eerst de volledige omgevingen hebben nagebouwd en pas daarna daarin een traject hebben uitgestippeld. Het is net of je er echt bent. Bovendien, en da's ook niet onbelangrijk, is RC2000 zo ongeveer het enige spel waar ik zelfs op een recht stuk weg regelmatig m'n voeten van het gaspedaal haal, omdat ik vind dat ik wel héél erg akelig snel ga... De snelheidsensatie is subliem. Tot slot heeft RC2000 de beste Force Feedback die ik ooit ben tegengekomen: je voelt de moter trillen, elke bult in de weg voel je, de sprongen zijn echt een sensatie met ff.
Nou, het zal je duidelijk zijn: persoonlijk vind ik RC2000 het beste race spel ooit.
Nou, het zal je duidelijk zijn: persoonlijk vind ik RC2000 het beste race spel ooit.
rc2000 is the best! en zeker niet rc2001...
Pagina: 1