Toon posts:

Schokken met scrollen en problemen met windvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heej mensen ik heb hier een serieus probleem.
Vorige week black en white 2 (spel) geinstalleerd en daarvoor moest ik nieuwe videokaart drivers installeren. Sindsdien gaat het scrollen in Firefox schokkerig(dit is uit te zetten bij hardwareversnelling in mijn config scherm maar dan werken meteen mijn games niet meer). Mijn 2e probleem, wat een beetje erger is, is dat ik geen dvd's meer af kan spelen in mijn dvdrom. Als ik windvd start krijg ik voor mijn kiezen dat het maken van de overlay mislukt is en dat ik mijn schermresolutie/kleuren moet aanpassen. Na een aantal verschillende resoluties en kleuren getest te hebben kwam ik erachter dat dit absoluut niet werkt. Nu bedacht ik me dat ik misschien de videokaart drivers moest deleten en de oude moest installeren maar dat gaf ook geen resultaat.
Ik heb een versie windows xp + sp2 en een ati radeon 9600 pro. Ik had catalyst drivers 4.6 en heb 5.10 geinstalleerd toen het probleem zich voordeed. Daarna weer 4.6 geinstalleerd.
De drivers die ik verder nog geprobeert heb zijn : de nieuwste Omega Catalyst drivers en catalyst 5.7.
Alles zonder resultaat.
Ik heb verschillende topics hier afgezocht maar daar was geen informatie uit te halen die nuttig was, dit vooral omdat het bij de meeste die dit probleem hebben verholpen was nadat de oude drivers weer waren teruggezet. Ook google was niet nuttig. Jullie zijn mijn laatste hoop
Heeft iemand misschien een idee wat ik verder nog kan proberen want ik weet het echt niet meer. Ik hoop dat t een beetje duidelijk verhaal is geworden.

Verwijderd

Topicstarter
Hoeft niet meer er is zojuist een fix uitgekomen voor 5.10 en nu is het verholpen
greetz,
Tha Skywalker