Toon posts:

Muvo TX 256 MB onbruikbaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu zo'n anderhalf jaar de Creative Muvo TX 256 MB mp3-speler. Helaas kan ik er nu niets meer mee. Zodra ik op de verwisselbare schijf wil komen om er muziek op of af te halen, vraagt windows om de speler te formatteren. Dit kan niet, omdat windows daar een foutmelding voor geeft. Verder geeft de speler zelf aan geen muziek meer op de speler te hebben staan, terwijl er nog mappen op moeten staan.

Wie kent dit probleem en heeft een oplossing?

EDIT: Zie voor oplossing de reactie van Tony Vroon (4e reactie van boven)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 14:26 ]

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Probeer hem eens bij iemand anders te formateren. :)
Een format zou het probleem op moeten lossen denk ik.
De muziek die er dan op staat is dan weg, maar ik denk dat die data nu al weg is want anders liep windows niet te mekkeren.

Senile! Senile Oekaki

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

Probeer hem eens met Partition Magic te formateren.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb partition magic geprobeerd, maar die leest alleen mijn c: en d: schijf. Mijn verwisselbare schijf is de g: schijf. Ik krijg het maar niet voor elkaar om die te laten lezen door Partion.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Het klinkt alsof de firmware van het toestel beschadigd is geraakt. Opnieuw installeren van de firmware zal dit probleem oplossen. Deze is hier te downloaden.

Kiest voor MP3 spelers, MuVo, MuVo TX.
Kies in stap 2 voor Dutch, Windows XP, All.

Nu kan de NOMAD MuVo TX Audible Firmware Upgrade 1.10.05 van 2 februari 2005 gedownload worden. Even ter controle, de bestandsnaam is MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05.exe en het bestand is 1,53 megabyte groot.

Na het verbinden van de USB-stick mag MuVoTX_PCFW_LB_1_10_05.exe worden gestart. Schakel het vinkje "Format Data Area" in, voor er op Start gedrukt wordt. Hierdoor wordt het geheugen in de speler volledig gewist, nog een stap dieper als dat met formatteren zou gebeuren.
Neem de speler niet los, ook niet als het bijwerken klaar is. Vul de speler opnieuw met muziek, en meld deze veilig af met de groene pijl naast de klok. De speler is weer bruikbaar.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
De oplossing ligt inderdaad in het upgraden van de firmware. Die was blijkbaar beschadigd. Bedankt voor de hulp Tony en anderen ook natuurlijk. :)
Pagina: 1