Toon posts:

[XP] Packardbell

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb hier een logika en wil weten of deze klopt:

Ik heb nu al meer dan een jaar een Packard Bell, ik ben steeds meer gaan durven en gaan veranderen maar nu weet ik al een tijdje dat packard Bell hem helemaal met software en dergelijke volgooid dus is mijn vraag: als ik nou (illegaal) home edition download en mijn orginele serienummer inklop: kan ik dan updates halen of werkt hij dan niet en ziet microsoft hem illegaal?

Hopelijk weten jullie een antwoord en als jullie meer info willen zeggen jullie het maar, grts Bram.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, dat kan niet. De code die je erbij hetbt gekregen is namelijk een OEM code en deze werkt niet op retail installaties.
Je zult dus een retail licentie moeten kopen om een retail versie erop te gebruiken.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

De setup bestanden zijn gewoon hetzelfde (wat andere troep bij gegooid door PB), Microsoft merkt het verschil iig niet. Misschien moet je hem wel gaan activeren.

edit:
Of toch niet :?

[ Voor 12% gewijzigd door fsfikke op 20-10-2005 11:30 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

De Windows setup bestanden die je bij je PC hebt gekregen, is dat een recovery CD? Of een image? Meer info :) Wellicht kun je daarmee nl ook wel gewoon een kale installatie doen.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

A> GoT is geen plek waar adviesen worden gegeven voor het gebruik van illegale software
B> Als je wat meer in de materie duikt weet je dat er genoeg artikelen te vinden zijn waarin staat dat je ook met 'niet geaccepteerde' serials gewoon kunt updaten. Zie ook: nieuws: Windows Update legaliteitscheck alweer gekraakt

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

limoentje schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:31:
De Windows setup bestanden die je bij je PC hebt gekregen, is dat een recovery CD? Of een image? Meer info :) Wellicht kun je daarmee nl ook wel gewoon een kale installatie doen.
Dat is een recovery CD/image. Je kunt niet een standaard XP setup draaien zoals je dat met een losse winxp cd zou kunnen doen (er zitten wel opties in om alleen XP zonder extra progs te installeren, maar dat gaat dan wel via het recovery menu).

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Terw_Dan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 11:44:
[...]

Dat is een recovery CD/image. Je kunt niet een standaard XP setup draaien zoals je dat met een losse winxp cd zou kunnen doen (er zitten wel opties in om alleen XP zonder extra progs te installeren, maar dat gaat dan wel via het recovery menu).
Of je moet een kopie van de recovery CD maken zonder het bestand winnt.sif uit de i386 map. Als PB onderdelen uit de setup heeft gehaald komen deze er niet meer bij.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Met illegale dingen gaan we je natuurlijk niet helpen. Een OEM key werkt trouwens ook niet op een gewone retail versie. Lees ook Het algemeen beleid #copyright nog even door alsjeblieft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.