[RDP in Win98] wachtwoord wordt niet onthouden

Pagina: 1
Acties:

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Topicstarter
Ik heb in een netwerk allemaal w2k / wxp machines die een applicatie benaderen via terminal server op w2k3 standaard, die buiten het domein staat. Werkt allemaal perfect. Nu staat er nog één oud win98 beestje, waar ik Žverbinding met extern bureaubladŽ op heb geinstalleerd. Werkt ook goed. Ik mis alleen op deze machine de mogelijkheid om het wachtwoord op te slaan. Ik heb er nogal een ingewikkeld wachtwoord aangehangen zodat als er toch onverhoopt gehacked wordt dat er weer een barriere extra is. Ik laat ze dan ook automatisch inloggen, maar op dit bakkie lukt dat niet.

Op alle PCŽs heb je de optie Žsave my passwordŽ en die staat ook daar, maar is grijs.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68860/full.jpg
Ik heb wel gelezen over een policy die dit zou kunnen beinvloeden, maar volgens mij kan dat niet in windows 98. Bovendien hebben we daar niets mee gedaan. Googlen levert enorm veel informatie op over RDP, maar praktisch niets over RDP op win98. Idem bij MS.

Wie weet hiet meer over?

Sign here against sigs

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Kan echt niemand hier nou wat mee?? :'(

niet echt nodig ;) Hoppa!! O-)

[ Voor 37% gewijzigd door pasta op 01-11-2005 16:07 ]

Sign here against sigs

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:11
" Vroeger" hadden wij ook dezelfde problemen.
Een registry edit loste dit op.

Had je al gezocht ?
http://support.microsoft.com/kb/q148925/

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Hmmzz. Ik zoek me altijd suf voordat ik iets post. Ik probeer alleen altijd in het Engels te zoeken en waarschijnlijk heb ik de verkeerde termen gebruikt. Dit ziet er idd wel heel simpel uit.

Ik ga het binnenkort uitproberen. Thnx

Sign here against sigs

• Marlibica

Marlibica

Topicstarter
Ben nu t.p.
Ik lees dat document nog eens goed, gaat over externe toegang en niet over extern bureaublad. Anyway toch alles doorgelopen, hielp niks.

Sign here against sigs