Toon posts:

[Outlook2000]Outlook sluit af na verzenden en verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit hier met een raar probleem. En paar weken geleden kwam een klant met een pc waarop outlook een probleem had, namelijk bij verwijderen en verzenden van e-mail sloot het programma af. En vaak was het bericht niet verstuurd of verwijderd. Ik heb ook al het vinkje weggehaald bij afsluiten na verzenden oid, maar dit hielp ook weinig.
Ik heb toen office hersteld en probleem was verdwenen tot gister. Hij belde weer op met precies hetzelfde probleem. Ik naar hem toe en heb precies het zelfde gedaan als een aantal weken terug. En vandaag was het weer raak. Ik ben er nog niet geweest, en ik ben niet van plan om elke dag naar hem toe te gaan en office elke keer herstellen. Ik heb al op google gezocht maar heb niets kunnen vinden. En hier op GoT.
Heeft een van jullie dit al meegemaakt? En heeft hier iemand een oplossing voor?

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Heb je een repair gedaan of een complete herinstall?
Staat er geen spy of adware op die machine?
Of een virus?

Verwijderd

Topicstarter
ShellGhost schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:29:
Heb je een repair gedaan of een complete herinstall?
Staat er geen spy of adware op die machine?
Of een virus?
Ik heb een repair gedaan. De virusscan vind geen virussen en de spyware scan vind ook niets.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Probeer een complete herinstall eens, dus eerst un-installen, daarna installen en de updates erover heen jassen.

Verwijderd

Topicstarter
Het was waarschijnlijk de outlook plugin van de virusscanner. Ik heb de klant uitgelegd hoe hij deze plugin uit kan zetten en ik heb hem tot nu toe niet gehoord.