Toon posts:

JPG bestanden gekoppelt aan verwijderde Photoshop; fixen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi peeps,

Ik heb net een paar programma's van m'n pc verwijderd waaronder ook Adobe Photoshop 6 omdat ik
nu een licensed CS versie heb. De Photoshop 6 was blijkbaar wel gekoppeld aan JPG-bestanden
want nu krijg ik een windows icoontje voor m'n afbeeldingen en kan ik in mijn Verkenner ook geen
thumbnails opvragen (miniatuurweergaven).

Ik heb nu opnieuw de JPG bestanden gekoppeld aan m'n nieuwe Photoshop CS maar nu krijgen ze
allemaal een Photoshop icoontje en zijn de thumbnails nog niet zichtbaar, enkel een vergroot icoontje.

Heeft iemand dit ook al eens voor gehad en dit kunnen fixen?

Deze topic hielp me ook niet:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/547027//

tis best wel vervelend aangezien ik enorm veel foto's moet bewerken en aan de hand van de miniatuurweergaven een selectie kan maken..

Wouke

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost!!

Deze reg key deed het hem: http://libertyboy.free.fr...ips/download/w_ex_pre.reg

• tweakraiser
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-03 12:27

tweakraiser

I have such sites to show you

Thanks, ik had het zelfde probleem!

Strava | Webdesign

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik pas je topictitel nog even aan zodat deze ook via de search te vinden is ;) Over welk OS gaat het hier trouwens precies?

Tumbnails voor JPEG bestanden nt zichtbaar in Verkenner > JPG bestanden gekoppelt aan verwijderde Photoshop; fixen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Welke versie van Windows gebruik je? Dit nog even per de Windows Operating Systems - Policy :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters