VLC in 't Engels

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 13:54
Ik kon er niets over vinden, en omdat ik me er eigenlijk toch een beetje aan irriteer toch maar eens een topic.

VLC is een fijne mediaspeler, alleen, je krijgt het in de taal die is ingesteld in standards en formats (WinXP > configscherm > regional and language options). Daar heb ik Dutch ingevuld, want ik werkt toch met Euro's en niet met Dollars en ik werk ook met onze datumweergave (op welke programma's het allemaal invloed heeft weet ik niet, maar het lijkt me handiger om het goed ingesteld te hebben). Echter, VLC is dan ook Nederlands.

Ik wil al m'n software in het Engels hebben. WinXP en alle andere software heb ik al Engels, eigenlijk alleen VLC is vrij hardnekkig Nederlands. Dus de vraag : hoe maak ik VLC Engels zonder die instelling in Windows te veranderen?

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Prefs -> Interface -> General -> Language -> Auto / English

Afbeeldingslocatie: http://www.blackspotsoftware.com/files/private/vlc.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 09:36 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:56

Outerspace

Admin General Chat
Engels en Dollars :o
Maar ik heb hem voor je :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68857/thumb.jpg

//laat

[ Voor 57% gewijzigd door Outerspace op 20-10-2005 09:40 ]

Wauw, een sig!

• Mentalist
Euh ja, Amerikaans dus 8)7 (die spreken ook een soort Engels :+). Maakt in dit geval niet zoveel uit :P

Maar bedankt! Optie zit goed genoeg verstopt, ik moest ook nog scrollen om 'm te zien. En in het Nederlands door instellingen zoeken ben ik ook niet gewend :+

[ Voor 7% gewijzigd door Mentalist op 20-10-2005 09:45 ]

Verwijderd

Dit is ook een behoorlijk slechte/onduidelijke instellingen dialoog. Maar die optie was toch wel makelijk te vinden dacht ik. ( Of je moet op 640x480 werken :P )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 09:48 ]

• Mentalist
Dat scrollen doet 't 'm denk ik. Verder zijn het ook zoveel instellingen, en niet erg duidelijk. Ik heb al eens overal doorheen zitten bladeren omdat ik geen idee had waar het kon zitten en het toen ook niet gevonden.

Maargoed, ik weet het nu :)

Pagina: 1