Er is omtrent je ban een mailtje gestuurd naar je hotmail adres
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
volgens mij kan je voor dit soort zaken mailen met bemiddelaar [at] tweakers [dot] net
volgens mij zijn de faq's ook te bekijken wanneer je niet ingelogd bent... staat in de LA faq volgens mij
Gekke vraag misschien, waarom kun je nog posten?Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:20:
ik ben gebanned op tweakers.net onder de username : xazer wat is er aan de hand ?
Specs: Server, WS boven, WS beneden
TING!DDemolition schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:29:
[...]
Gekke vraag misschien, waarom kun je nog posten?
(T.net Is Not GoT!)
Schaadt het niet, dan baat het niet
volgens mij is een username case sensitive, en dan is het account wattie nu gebruikt dus een clone.DDemolition schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:29:
[...]
Gekke vraag misschien, waarom kun je nog posten?
Het beste kun je de Frontpage Admin mailen die je account heeft gesloten. Je hebt zijn e-mailadres en de mail nu.
Verrek ja, dacht dat die db's wel gemerged waren..
Specs: Server, WS boven, WS beneden
Case-sensitive qua hoe je naam bij een posting komt, maar niet voor 't inloggen hoorFireWurX schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:30:
[...]
volgens mij is een username case sensitive, en dan is het account wattie nu gebruikt dus een clone.
Volgens mij is dit netjes afgehandeld, zo niet mail dan de FP Admin nog een keertje. Dit topic doe ik op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()