Zodra ik via het configuratiescherm 'Java Control Panel' open of een applicatie wil gebruiken die Java nodig heeft wordt mijn PC extreem traag. Uiteindelijk kan ik niets meer doen en zit er niets anders op dan een reset. Op dit moment probeer ik gebruik te maken van V-Direct, dit programma heeft ook Java nodig. Opbouw van bijvoorbeeld alleen het menu boven duurt al 5 minuten o.i.d. Als ik via de taakbalk op het programma klik moet ik ongeveer 30 seconden wachten en dan kan ik paar seconden de muis bewegen en dan loopt het weer 30 seconden vast.
Ik heb zojuist de laatste versie geïnstalleerd via www.java.com maar dit mocht ook niet helpen. Ik heb een PC met Windows XP SP2 en een Athlon 64 systeem.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen want hier valt niet mee te werken op deze manier.
Ik heb zojuist de laatste versie geïnstalleerd via www.java.com maar dit mocht ook niet helpen. Ik heb een PC met Windows XP SP2 en een Athlon 64 systeem.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen want hier valt niet mee te werken op deze manier.