Ik heb erg last van missing textures in bepaalde spellen. Ik heb zelf het idee dat het meer een driver probleem is dan een geheugen probleem van de videokaart. Aangezien deze problemen steeds op dezelfdeplek terugkomen en ik ze bijvoorbeeld bij Age of Empires 3 niet heb en 3dmark05, bij 3dmark03 dan weer wel.
Voorbeeld: Bij GTA San Andreas valt er een stuk muur weg, draai ik me weg van dit probleem is er niks aan de hand, draai ik er langzaam naar toe, zie ik het langzaam weer verschijnen op datzelfde punt.
Het lijkt of het probleem veel voorkomt bij schaduwen en hoog lichten. Sommige schaduwen knipperen etc... sommige delen van een texture vallen gewoon weg en je ziet wat er achter bijvoorbeeld een muur bevind.
Wat voorbeelden:

Je begrijpt dat gamen zo geen reet aan wordt. Ik zelf heb het idee dat het niet aan de kaart zelf ligt, zowel dan gaat hij terug. Wat denken jullie ervan.
Downclocken of terug klokken heeft geen zin. In Windows heb ik wel perfect beeld.
Ik draai Catalyst 5.10 heb 5.9 ook al geprobeerd.
Overig:
3000+ @ 2.4GHz 1,4V
1GB DDR 400 @ DDR 333 2-3-3-5
Asus A8N SLI Del
ATI GTO2 X800 @ 16 pipes @ X850 XT PE
/edit
Terugclocken van de processor heeft ook geen zin, net zoals een bios reset.
Voorbeeld: Bij GTA San Andreas valt er een stuk muur weg, draai ik me weg van dit probleem is er niks aan de hand, draai ik er langzaam naar toe, zie ik het langzaam weer verschijnen op datzelfde punt.
Het lijkt of het probleem veel voorkomt bij schaduwen en hoog lichten. Sommige schaduwen knipperen etc... sommige delen van een texture vallen gewoon weg en je ziet wat er achter bijvoorbeeld een muur bevind.
Wat voorbeelden:

Je begrijpt dat gamen zo geen reet aan wordt. Ik zelf heb het idee dat het niet aan de kaart zelf ligt, zowel dan gaat hij terug. Wat denken jullie ervan.
Downclocken of terug klokken heeft geen zin. In Windows heb ik wel perfect beeld.
Ik draai Catalyst 5.10 heb 5.9 ook al geprobeerd.
Overig:
3000+ @ 2.4GHz 1,4V
1GB DDR 400 @ DDR 333 2-3-3-5
Asus A8N SLI Del
ATI GTO2 X800 @ 16 pipes @ X850 XT PE
/edit
Terugclocken van de processor heeft ook geen zin, net zoals een bios reset.
[ Voor 4% gewijzigd door STIMPPYYY op 19-10-2005 22:20 ]