Hp Ze4500 dvd/cdrw driver

Pagina: 1
Acties:

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-02 20:42

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Hallo,

Zoals de OP al zegt ben ik zeer dringend op zoek naar een driver voor de HP Ze4500 laptop tbv de dvd drive, wie zou me willen helpen?

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:21

breinonline

Are you afraid to be known?

Driverguide heeft ze niet zo te zien. Waar heb je zelf allemaal gezocht? Het is de bedoeling dat je zelf eerst zoekt en ook aangeeft waar je hebt gezocht (anders gaan wij daar ook nog een keer zoeken).

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
breinonline schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:29:
Driverguide heeft ze niet zo te zien. Waar heb je zelf allemaal gezocht? Het is de bedoeling dat je zelf eerst zoekt en ook aangeeft waar je hebt gezocht (anders gaan wij daar ook nog een keer zoeken).
Eigenlijk overal al het typenummer is: HL-DT-ST rw/dvd GCC-4240N, deze wordt ook in een Dell Lattidude 500 gebruikt, ik krijg alleen een firmware upgrade terwijl ik dus de driver zoek

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:29
Een brander heeft geen drivers nodig, brandsoftware is het enige wat je nodig hebt....

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
mad-dog schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:40:
Een brander heeft geen drivers nodig, brandsoftware is het enige wat je nodig hebt....
ff nero downen ofzo, maar hij ziet dus ook bij deze computer geen dvd/cd rw staan, in app beheer wel, maar dan met een geel uitroepteken

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:29
Dan is er iets mis met de config, danwel hardware-matig, danwel software-matig.

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
mad-dog schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:24:
Dan is er iets mis met de config, danwel hardware-matig, danwel software-matig.
dat klopt, ik heb dus handmatig de drivers gedeleted

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

drivers voor dvd spelers, nooit gezien.
inprikken en draaien . basta

ala jou brand programma hem niet herkend zoek een update voor je brandprogramma

[ Voor 180% gewijzigd door Fish op 24-10-2005 21:34 ]

Iperf

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:21

breinonline

Are you afraid to be known?

fish schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 21:31:
drivers voor dvd spelers, nooit gezien.
inprikken en draaien . basta

ala jou brand programma hem niet herkend zoek een update voor je brandprogramma
Niets werkt zonder aansturing. Alleen zitten er standaard drivers voor je dvd/cd-rom speler in Windows ingebakken. Als je een losse drive koopt zit daar (of zat iig) altijd nog een diskette met drivers bij.

Heb je eigenlijk geen HP cd bij de notebook gekregen? Staat daar niets op?

Kan je in apparaatbeheer niet rechtsklik op de dvd-drive > eigenschappen en dan stuurprogramma vernieuwen doen?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ok het laats dat ik drivers heb gebruikt was in ms-dos.
maar hoeveel dvd heb je gebrand vanuit ms-dos ?

tegenwoordig kun je die diskette echt wel op je buik schijven, je mag al blij zijn als er een boekje en kabeltjes bij zitten

Iperf

Pagina: 1