Toon posts:

Probleem met standaardbrowser Internet Explorer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat ik hier goed zit maar ik zit met een probleempje :)

Tijdje geleden had ik Firefox als browser. Beviel me helemaal alleen werkten mijn sneltoetsen van mijn toetsenbord er niet op. (Als iemand hier een oplossing voor heeft is dat ook goed!!!)
Dat had ik dus ingesteld op mijn standaardbrowser.

Nu had ik het vinkje weer aangezet dat hij controleert of IE de standaardbrowser is. Maar nu doet hij dat niet meer. Nu werkt mijn toetsenbord ook niet meer daarop als standaardbrowser.

Voor nieuws gebruik ik een RSS reader. Die herkent IE ook niet meer. Altijd moet ik hem gewoon openen met het knopje op het scherm.

Ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en jullie me kunnen helpen :)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :'(

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kicken hoor je pas na 24u te doen ;)
Je kan proberen om een andere browser default browser te laten worden en vervolgens weer IE die vraag te laten stellen, of misschien is het wel gewoon in het register te vinden.

Ook kan je wellicht gewoon bij de software van je hotkeys direct naar de exe van IE wijzen (halve oplossing) . :)

[ Voor 3% gewijzigd door Voutloos op 19-10-2005 21:02 ]

{signature}

• .daan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09-2023

.daan

{visibility:hidden;}

Welkom op GoT!
Je eigen topic kicken binnen 24 uur is hier niet echt gewenst, ondanks dat het een groot en vrij druk forum is kun je niet verwachten dta er meteen iemand langs komt die jouw probleem kan oplossen. Wacht dus voortaan een etmaal voordat je je topic opnieuw onder de aandacht brengt!

Je verhaal is een beetje vaag, probeer duidelijk te omschrijven wat er gebeurd, welke foutmeldingen je krijgt (als die er zijn). Vermeldt ook of je zelf al iets hebt geprobeerd, dan doen we tenminste geen dubbel werk!

Over welke sneltoetsen heb je het precies? Heb je al eens geprobeerd firefox te deïnstalleren? Werkt het dan wel weer normaal?

public void ik()

Verwijderd

Topicstarter
Sorry :o

Maar heb meerdere keren al firefox ge-uninstalled en opnieuw geinstalleerd maar niks lijkt te helpen. Sneltoetsen van de logitech draadloos toetsenbord dat ik heb.

Actie ondernemen....ik kan dat niet veel omdat ik niet al te veel verstand er van heb. Ik weet alleen hoe ik er verder mee om moet gaan. that's it :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit is geen internetprobleem, maar een softwareprobleem. Daarom [I&T] -> [SA] :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1